Mikä on suhteesi kirkasvalolamppuihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2012 - 06:33

on hyvä ja lämmin suhde
tuossa pidetään pöytämallia aina päällä
ja olis tarkotus ostaa niitä myöskin kattoon
siihen kirkasvaloon tai päivänvaloon jää koukkuun
kun tykkään etten näe enään kunnolla normaali valoilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2012 - 15:48

Käytän lukuvalona ~6000 kelvinin lamppua ja onpa noita muutamassa valaismessakin tarpeen vaatiessa, eli käytännössä jatkuvasti päällä. On kiva nähdä lukea kunnolla.
Mitään kalliita "oikeaoppisia" valaisimia en ole ostanut, vaan muutaman euron lamppuja. bot.fi/2wt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.10.2012 - 16:08

Ei ole suhdetta ao. lampun kanssa. Mökille uusimme Led-lamput vanhojen hehkulamppujen tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 17:29

Meillä on ollut yksi jo muutaman vuoden ja suhteeni siihen on erittäin lämmin ja tyytyväinen. Eipä tule syysmasennusta. Aamuisin luen sen valossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 17:57

Ei ole suhetta kirkasvalolamppuihin, eikä taida tullakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 19:24

en ole tutustunut kirkasvalolamppuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 09:00

En tuollaisia käytä. Ihan normaaleja lamppuja niin kauan kuin on mahdollista. Ehkä sitten kun ei ole muuta saatavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2012 - 14:52

Migreeni on sillä lampulla taattu.
Ei sovi kaihia sairastavalle, koska kirkkaat valot ottaa silmiin.