Olet Afrikassa safarilla ja autosi hajoaa keskelle norsulaumaa. Mitä teet?

Avainsanat: hyvä neuvo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2012 - 08:56

Pistän aurinkolasit päähän, etteivät tunnistaisi minua.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Mainio ratkaisu tuokin:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2012 - 11:57

Tekaisen turvavöistä valjaat ja laitan ne vaikka väkisin suurimmalle norsulle. Pari puuta aisioksi ja ei kun menoksi.
Löytyyhän se kengittäjä jokaiselle hevosellekin, niin miksei myös norsulle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.10.2012 - 12:14

Kas, Papitilla oli melkolailla sama ajatus kuin itsellenikin tuli mieleen.
Minä olisin sitonut sen auton suurimman norsun häntään puskurista kiinni ja itse kiivennyt selkään. Sitten vain iloisesti rallatellen: Kolme pientä elefanttia marssi näin... lähimälle kyläpajalla autopoppamiehen pakeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 13:53

Soitan kännykällä safarin järjestäjälle, ja pyydän hakemaan minut pois. Tai sitten siirryn siihen toiseen autoon, sillä safareilla on aina useita autoja samanaikaisesti matkassa. Norsut kyllä kaikkoavat, kun minä vähän karjaisen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 16:50

Norsut kun ovat fiksuja eläimiä, niin odotan tietenkin että tarjoavat kyydin ihmisten ilmoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 19:34

istun autossani kuvitellussa ja leväytytän komeimman hymyn norsulauman johtajalle, ja katos kummaa hän järjestää minulle kyydin ja pikku norsut työntävät autoani kiltisti korjauspajalle. Heidän kieltään en kutenkaan ymmärrä, mutta matkan joutumisesta johtuen tiedän heidän olevan ystävällisellä päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 06:40

ootan visusti autossa
niin kauvan
että joku komee mies tulee
ja vie minut pois :)