Kuntauudistuskeskustelu käy kuumana. Mitä mieltä itse olet tästä asiasta?

Lisätty: 08.10.2012 - 12:49

Itse asun pienen pienessä kunnassa ja tahtoisin liittyä muutaman muun pienen lähikunnan kanssa yhteen. Väkipakolla liitoksista voi olla huonoja seuraamuksia.

Avainsanat: yhdistyminen iso pieni kunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2012 - 06:52

vaikea kysymys
jos liityttäis turkkussee
niin en tykkäis
mutta jos toi naapuri liittyis tähän kuntaan
niin ei haittais tahtia mitenkään ...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Vaikea asia jota moni miettii ja päättäjät raapivat päätään. Pakolla ei pitäisi ainakaan niitä liitoksia tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2012 - 19:42

Käy kuumana, mutta en ole kuullut mihinkä päin meidän pieni kaupunkimme on kallellaan.
Minun mielipiteeni on, että tuonne Jyväskylän puoleen, säilyisi keskussairaala lähempänä (60km),
jos taas Jämsän suuntaan siirtyisimme Tampereen (TAYS) alaisuuteen. Sitä on vanhan sairaan ihmisen ajateltava missä apu lisi lähempänä vakavan sairaskohtauksen tultua. Tampereelle on puolta pisempi.
(Kas vain tässä tuli se henkikultakin arvoonsa arvamattomaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:53

Koskaan ei lopputulos ole kaikille mieluinen. Katsotaan mitä tapahtuu. Ittellä ei oo niin väliä juu....