Huomenta napsut. Missä olet reissannut parin viimeisen vuoden aikana?

Lisätty: 08.10.2012 - 17:16

Hurjatta: Mitä tykkäsit Pykeijasta??

Avainsanat: ulkomaa kotimaa matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2012 - 09:01

2011 keväällä Malaga-Azorit Kristiina Katariinalla.Mahtava reissu.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Kannattaako Azoreille mennä? Olisi suunnitelmissa ensi kevääksi reissu sinne...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2012 - 07:50

Vain kotimaassa ja pienisää ympyröissä, ei mainittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 08:02

Etäisin matka minkä olen tehnyt on Mikkeli kävimme veljen tyttären perheessä ja se tapahtui toissakesänä.Ylämaalla ,lemillä ja joutsenossa on tullut käytyä useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.10.2012 - 08:13

Huomenta. Kyllä on reissut jääneet kovin arkisiksi.
Työ-, mökki- ja isännän kotipaikkareissut ovat toistuneet säännöllisesti.
Helmikuussa olimme Thaimaassa ja toivossa olen, että pääsisin jälleen tämän sateisen ja viileän kesän jälkeen lataamaan akkuani sinne kevättalvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 10:50

kotomaassa kierellen vain ja silloinkin iski niin mahdoton kotoikävä
ettei se reissu kestänyt kuin vajaan viikon
mutta toisaalta tämä meitin kotokulma
oli just aurinkoista seutua siihen aikaan kesästä jotta kotiin vain ja vikkelään ..
kuin taas lappi oli sateista
jotta jääkarhut jäivät näkemäti :(
noh joskos sitten keväällä joutuu jonnekkin lähtemään
ja vieläpä lentokoneella IIK ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 11:50

Suomessa olen käynyt muutaman kerran kääntymässä. Autollakin pari kertaa, joten välillä näkee toista tusinaa maata, jos ajelee vähän mutkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 14:05

Jos tämä Egypti ja välipysähdykset jätetään pois laskuista, niin mainita voin Italian Garda-järven, jossa olin mukana mieheni työmatkalla. Sitten pari kertaa Tallinnassa, sielläkin vähän muissa asioissa kuin huvittelumielessä. Mutta kuohuviinit kyllä toin mukanani. Jäämerellä Pykeijassa ja Kirkkoniemessä kävin viime kesänä matkailuautolla. Ja Hangossa ja Mikkelissä on tullut reissattua melkoisen monta kertaa. Että jos vielä tuon Järvenpäänkin lisään tähän, niin aika paljon olen mielestäni ollut liikkeellä. Äitikin on Heinolassa, joten sielläkin piipahtelen, liian harvoin tosin. Ja hiilijalanjälkeni on niin iso, että hävettää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 15:40

Hi hii, hyvä kysymys. Kotimaani ompi Suomi, reissut sen mukaisia. Niin pieniä paikkakuntia ja outoja nimiä että ei kannata luetella, koska ette ole varmaan koskaan kuulletkaan moisia.

Lähteet:
Tuusmäki ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:44

Lappi, Kreikka, Kanaria, Viro, Unkari, Latvia jne... Nuo tulivat ensimmäisenä mieleen.