Kun jälleen tapasimme, niin henkilökohtaisesti pyydän anteeksi kaikilta teiltä, joita olen loukannut?

Toivottavasti, voimme aloittaa puhtaalta pöydältä. Maailma opettaa - ainakin minua.
On kiva olla jälleen täällä ja nähdä vanhat kamut täällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.10.2012 - 07:02

Moikka Ida ja ihanaa, että sinäkin tulit. Meillähän ei ollut koskaan mitään kränää.
Maailma ja elämä opettaa itseketäkin aina välillä ja anteeksipyyntö- ja anto kuuluu meille jokaiselle..vaikka taitolajeja osin ovatkin:)
Jatkakaamme siis iloisin mielin ja pöytä on taatusti puhdas niin, että pitsiliinan voisi levittää.

Kysyjän kommentti

Kiitos. \r\nNiinhän se on, että anteeksipyyntö ja -anto kuuluvat kaikille. Kaikki eivät vain sitä osaa tai tahdo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2012 - 22:57

et ole minua ainakaan loukannut
jotta kiva vain ,että tänne takasin löysit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 07:53

Ida, kovasti kaipasin Sinua jo napsnapsiin, jonka Marja perusti.
ei ole hampaankolossa rikan rikkaa, joten pöytä on pyyhitty, vaikka ei kissalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 15:55

Saat anteeksi! En kyllä tiedä mitä pyytelet, mutta minäkin annan varmuuden vuoksi anteeksi ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 18:27

Et ole minua loukannut, ei tarvitse pyydellä anteeksi! Toivottavasti minäkään en sinua...jos olen, niin pyydän minäkin puolestani anteeksi. Minulla on joskus aivan erikoinen huumorintaju, sitä ei välttämättä muut aina ymmärrä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:40

Olen iloinen kun Ida palasi napsuttelemaan. Tervetuloa.