Hei kaikki napsulaiset. Miten teillä on mennyt tämän tauon aikana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2012 - 08:39

Onhan siinä kaikkea tapahtunut. Seitsemäs lastenlapsi tuli pappan iloksi.

Kysyjän kommentti

Onnea pappa4 - noissa merkeissä ei voi kuin mennä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.10.2012 - 22:55

voi että on ollut sinua ikävä
muuten ihan hyvin
tietty täällä välillä käynyt katsomassa
joskos tuttui näkyisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 07:10

Kiitos ihan mukavasti on mennyt siitä napsunkaappaus-shokista selvittyäni. Kaipasin hirveästi jo tutuksi tulleita ihmisiä. Vuorotteluvapaavuoteni lähenee loppuaan. Valitettavasti ja 3-vuorotyöhön on palattava. Ainakin toistaiseksi.
Harvinaisen terveenä olen vuoden ollut koska erossa työympäristöstä ja myös ilman raastavia nivelkipuja. Matkusteltu niin, kuin ennenkin. Hankittu uusi kissa, Matilda British shorthair. Siinäpä lyhykäisesti kuulumiset. Ida miten sinulla on mennyt ja mitä kuuluu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2012 - 07:55

Sirkkaliisa on saieastellut vaikeita sairauksia, mutta vielä ei ole ollut lähdön aika.
Olen ollut palisanterin perusamassa napsnaps jutussa ja se on kovannut paljon
tätä yhdessäoloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 14:54

No heipä hei Ida. Kiva nähdä täällä pitkästä aikaa.
Välillä on mennyt paremmin, välillä huonommin. Keskimääräisesti kuitenkin hyvin.

Lähteet:
oma havainto