Tervetuloa takaisin! Mitä uutta haluaisit nähdä Napsussa?

Kirjautuminen Napsuun on jälleen avattu ja kehitämme palvelua uudella innolla!

Haluaisimmekin pyytää nyt käyttäjiltä toiveita ja vinkkejä sivuston kehittämiseen. Mitä matkailuun liittyvää haluaisit nähdä Napsussa? Toimiiko jokin ominaisuus mielestäsi vaikeasti tai epäloogisesti?

Voit lähettää meille kehitysideasi vastaamalla tähän kysymykseen tai lähettämällä meille palautetta, www.napsu.fi/palaute

Tietovuodosta

Olemme hyvin pahoillamme Napsun käyttäjiin viime vuoden joulukuussa kohdistuneesta tietovuodosta. Kirjautuminen sivustolle estettiin ylläpidon toimesta välittömästi epäillyn tietomurron takia, eikä mitään merkkejä tunnusten väärinkäytöstä Napsussa ole. Sivuston tietoturvaa on parannettu tietomurron jälkeen huomattavasti ja käyttäjien salasanat on suojattu aiempaa paremmin.

Kiitämme kaikkia käyttäjiä kärsivällisyydestä ja teemme kaikkemme, että vastaavanlainen tilanne ei toistu.

Mukavia matkoja ja matkansuunnitteluja,

Napsu.fi ylläpito

Lisätty: 06.10.2012 - 12:24

Hei Papiti,

Onnistuu! Kilpailuja on suunnitteilla...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 13:24

Kaunis kiitos ylläpidolle. Jospa taas jatkamme rauhassa, kun tietoturvaa on parannettu. Paljon entisiä napsulaisia ei varmaankaan tiedä, että tämä toimii taas. Pitäisiköhän tiedottaa jossakin vai onko se sitten taas liian houkuttelevaa niille ilkiöille?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 12:13

Jos saisi taas niitä palkintoja, niin väki voisi palata suuremmalla innolla vastailemaan.

Lisätty: 06.10.2012 - 15:02

Hyvä juttu. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 20:07

Vanha mummokin lähettää kiitokset napsun avaamisesta, tosin vähemmän tulee varmasti nyt siellä seikkailtua, mutta onhan se yksinäiselle Juurakon Huldalle mukava ajankulu. Tosin kuukauet ovat vanhentaneet mummoa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2012 - 10:23

ei ole mitään toiveita
me kun olaan näitä karavaanareita
niin kaik mitä tietoa tästä harrastuksesta kaipaamme
saamme ne karavaanarit sivuilta
mutta jos jotain tämäkin matkailumuoto kiinnostaa
niin kysykää vaan jos osaan neuvoa
niin teen sen mielelläni
ja vielä kerran ISO KIITOS ylläpidolle näistä sivuista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2012 - 22:13

Lisää kategorioitahan me peräänkuulutimme jo pidemmän aikaa. Ja palkintojututkin olivat kivoja innostajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:24

Kunhan ensin hieman katsellaan napsua, niin sitten saattaa jotakin pulpahtaa mieleen. Voihan sitä muulloinkin lähettää ylläpidolle toivomuksia, kun tarvetta ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2012 - 00:04

"Matkakuvat" eivät näköjään enään aukea täyteen kokoonsa, mikä kyllä on ymmärrettävää tallennustilan takia, kun jotkut lähettivät turhaan aika monen Mt kokoisia kuvia.
Tyyppi: JPEG-kuva
Koko: 45,86 kt (46 960 tavua) - n. 100 kt
Mitat: 610px × 457px