aurinkomatkoilla oli tarjous lento+hotelli 290euroa. Mihin se on ja mikä hotelli, tähdet? Hauan 17.10-31 lähtä, n.20c> ETELÄÄÄÄÄN!

halpaan maahan! Ei tarvitse olla turisti rysä todellakaan!!! Hint max 0e-700 lento+htl. Lyhyt matka rantaan! Hotelli todettu hyväksi muiden matkailijoiden mielestä, aamiainen plussaa!!!

Avainsanat: mikä turvallinen maa 1 kulkea halpa maa lähin halpa maa missä lämpöä ainakin 20c

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 09:46

Epäilen kovasti Turkkia. Voihan olla joku muukin maa. Turkissa on tuolloin vielä lämmintä. Olen kerran ollut siellä lokakuussa. Päivällä oli ihan lämmintä, mutta yöt olivat jo kylmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 10:44

Joku Kreikan saarikin voisi tulla kyseeseen, mutta saattaa olla, että et välttämättä tyydykään 20 asteen lämpötilaan. Pari tuntia lisää lentoaikaa, niin alkaa olemaan varmasti lämmintä.
Turistimatkoja tehdään yleensä turistirysiin, mutta ei voi mitään, varsinkaan jos kahden viikon matka pitäisi löytää rannalla olevaan hyvätasoiseen hotelliin.
Äkkilähtö Hurghadaan tai Eilatiin, niin pääsisit katsomaan hyvinkin kuuluisia vanhoja nähtävyyksiä. Matkat tosin ovat pitkiä ja rahaa palaa.
Noissa voit kuitenkin päästä lähelle rantaa lämpimään. Snorklaus ei maksa maltaita ja korallit sekä kalat ovat uskomattoman upeita.
Googlaa hotelli ja tripadvisor, niin saat siellä olleiden mielipiteitä, tosin englanniksi.
Täältä voit katsoa edellisten vuosien lämpötiloja haluamassasi kohteessa. www.wunderground.com/history/