Miltäs nyt tuntuu, kun löysit tänne takaisin?

Avainsanat: perinteinen kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 09:54

Onhan aikaa, vaikka napsuiluun. Tuntuu siltä, kuin olisi ensin häädetty jostain saarelta pois, ja sitten pääsi taas takaisin. Sellainen outo saarihan tämä Napsu oikeastaan on, ei tunneta toisiamme, kyselemme ja vastailemme, välillä vähän päättömiäkin, mutta viestit kulkevat.
Hyvää minusta siinä on se, että jäsentelee asioita omassa päässään, ja näpyttelemällä aivotoiminta pysyy virkeänä. Ei tarvitse alkaa mitään romaaneja rustaileen...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Kuvaa hyvin varmasti muidenkin tuntemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2012 - 18:44

En oikein tiedä vielä,tämä on nyt uutta ja tuleeko tästä enää samalainen,kun ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 19:50

Ollako vaiko eikö olla? Siinäpä vasta kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 20:08

Kyllä aika ihmeelliseltä,kun huomasin..että napsu taas toimii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 20:20

Nirvana voisi olla aika osuva kuvaus. Ehkä se ei kuitenkaan liity millään lailla tähän Napsuun, vaan ympärillä vallitsevaan olotilaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 20:45

Opetellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 21:55

tulin uteliaisuudesta , en osaa sanoa vielä mitään, aikaavievää hommaa on, jos tänne juuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 19:24

Tosi kivalta. Kyllä oli kesällä paljon kysyttävää Napsulta, mutta tänään tuli mieleen sana Palisanteri ja siitä muistin taas Napsun ja kokeilin, että joskohan se on auki. Kiitos Palisanteri tuosta mieleenpainuvasta nimimerkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2012 - 21:48

Luin tänään sp:ni josta selvisi. Se ei ollut Napsusta, vaan eräältä Napsulaiselta.
Kivaa... on taas sisältöä päiviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 16:15

Vaihteeksi tuntuu ihan kivalta. Sain vinkin s-postiini minäkin Napsulaiselta. Katsellaan nyt miten alkaa sujumaan.