Venyykö kumisaappaat käytössä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.10.2012 - 21:44

Hih, minusta tuntuu, että kutistuvat... en ole huomannut noiden saappaitteni venyneen milliäkään.
Mutta kun jalat tarpeeksi turpoavat, niin tiukkaa tahtoo tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2012 - 16:32

Riippuu saappaan materiaalista miten paljon ne venyvät. Jos se oikein puristaa ja silti pidät niitä, niin puristus helpottaa ajan mittaan, eli venymistä tapahtuu siltä osin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 17:05

Ei minun kumpparit ole kyllä venyneet yhtään. Nahkakenkä kyllä venyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 19:22

Ei minunkaan saapas venynyt,miulla on hai saappaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 20:11

Ei kyllä mielestäni veny..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 09:50

En ole huomannut venymistä omissa saappaissani. Kumisaapas kyllä joustaa käyttäjän jaloissa, mutta palautuu takaisin alkuperäiseen muotoonsa käytön jälkeen. Mikäli saappaasi ovat liian pienet, en suosittele niiden käyttämistä, sillä varpaisiisi saattaa tulla virheasentojaja kipeytymiä. Anna jollekin tai vie kirpparille. Ja osta seuraavaksi sopivan kokoiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 19:26

Ei ne valitettavasti veny. Mieluummin ostan vähän isommat kuin liian pienet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 16:37

En ole huomannut venymistä. Aina ovat sopivan kokoiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2020 - 12:39

Saapaskokoni 40, mutta tungin jalkaan Kontio 36, oli tosi tiukka. Nyt olen käyttänyt niitä säännöllisesti, menevät jalkaan helposti, ja tuntuvat hyvältä.