Uskallatko ottaa kausi-influessarokotteen? Jo kolmessa H1N1-rokotteessa haittaongelmia.

Itse olen vältellyt näitä kuin ruttoa. Oheisessa linkissä tietoa asiasta: www.verkkomedia.org/news.asp...mp;id=1871

Avainsanat: h1n1-rokote

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2011 - 12:15

En varmasti ota, en pelosta vaan siksi että se on turhaa. Siis omalla kohdallani. Voi sopia toisille, mutta minulle kiitos ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:36

Uskallan ottaa, jos koen tarvetta.
Minä en oikein jaksa uskoa tuohon rokoteinfon jaanaamiseen. Rokotukset ovat pelastaneet miljardeja ihmisiä kuolemalta ja siihen verrattuna riskit ovat kuitenkin aika olemattomat.
Yhtä hyvin voisin alkaa liikkumaan auton sijasta kävellen, kun kolareissa kuolee ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:48

Olen ottanut jo, että myöhäistä katua kun on jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:57

En ole rokotteita ottanut muutakun ne mitä pitää uusia .Jäykkäkouristukseen.Mulle piisaa jos hengen heitän sen heitän muuten vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 13:47

En minkään pelosta jätä ottamatta, mutta on turhaa mitä ilmeisimmin. Ei koskaan varmuudella voi tietää millainen influenssa on tulossa.
H1N1-rokotteen otin kyllä, sen sai työpaikalla.
Rokotteet ovat kautta linjan tarpeellisia eli monelta pahalta välttyy mutta flunssaa ja influenssaa sairastaa joka vuosi joko kerran tai useamman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 14:02

en ole koskaan vielä ottanut , enkä aio vieläkään ottaa. siis flunssarokotusta minkäänlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 14:11

Ei ole tarvis.Syömme paljon marjoja ym.Eipä ole flunssat iskeneet.Täytynee koputtaa puuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 14:33

En aio ottaa. Jos tauti iskee, niin sitten sairastetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 14:53

en ole rokotuksia ottanut sen jälkeen kun ite on voinut asian päättää. enkä ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:51

En ole ottanut,enkä taatusti ota!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 17:30

En ole koskaan ottanut, enkä otakaan.
Sikapiikin otin, kun läksin reissulle viime vuonna.
Ei tullut sikamaisia elkeitä.
Ainakin uskon niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2011 - 19:13

sikapiikin otin, muut saavat jäädä minun puolestani, en niitä enää ota :(