Onkos kukaan napsu Kouvolasta? Tuntuiko maanjäristys?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...0_uu.shtml

Avainsanat: maa järisi kouvolassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2011 - 11:09

Aika jännä kokemuksena kun tuntee maanjäristyksen. Minä jouduin tuon aikaisemman tääläpäin kokemaan. Ei oikein voinut tietää mitä ja mikä se oli. Hetkessä ohitse.Uusi asia kokonann meilleTulee niinkuin ukkonen ja menee vieläkin nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:51

Voi sentäs, että semmoisia uutisia ei ole kivaa.
Mutta mikäs lintukoto se maamme olisi muihinkaan verrattuna.
Ken kaikki tutkisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:53

Kouvolassa ollaan.Olin juuri silloin hoitotyössä (iso kerrostalo) enkä kuullut yhtään mitään....Kuulemma maa järkkynyt, ja moni sen huomasi.Minulta meni aivan ohi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 16:27

Uuden Seelannin reissulla Christchurchissä oli pieniä jälkijäristyksiä mennentullen, sentakia en viipynyt siinä kaupungissa kuin 4pv. vähän mietitytti josko kunnolla rysähtäis.

- ei tuntunut Kouvolan järistykset länsirannikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 17:08

Savolaisia ei järisytä kuin, sie ja mie!