Oletko kuullut kukonheltta uutteesta?

Sitä aletaan antamaan siskoni kipeisiin polviin ja on annettu ennenkin ja se voitelee polvinivelet ja auttaa kuulemma.Kuulin tästä ihme uutteesta vasta itsekkin tänä aamuna,kun puhuin siskoni kanssa puhelimessa.

Avainsanat: kukonheltta uute

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2011 - 10:47

En ole aiemmin kuullut. Toivon mukaan tehokasta uutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 11:08

Kyllä sellaista käytetään nivelten hoitoon. Sitä on ainakin jauheena, joka sekoitetaan veteen ja juodaan. Sen tehosta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 11:12

Veljeni vaimo on säännöllisesti hakenut pistoksena tuota kukonheltta uutetta. Kun kiusasin häntä miksi ei kelpaa enään oman ukon uute. Se olisi tehokkaampaa ja halvempaa. Kun sanoi että pirun kallista.Sitä paljon käyttäävät justiin polviin.

Lisätty: 01.12.2011 - 13:00

Taitaa ollakin vinha perä mitä sirkkaliisa sanoi, vähän vain pöläjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 11:32

Uusi juttu on minulle. Enpä ollut ennen tuosta kuullut, mutta nähtävästi tehokasta uutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:13

Heltat uuttettuna,jokunen aika sitten uutisoitiin helttojen avusta kosmeettisessa kirurgiassa,pusuhuulet.Miksei vaikuttais polviinkin,EI kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:15

Ei mitään tietoa ennen Napsun informaatiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:53

Menenkin 9 pvä joulukuuta polvistani lääkäriin, saa nähdä minkälaista uutetta tulee, vai tuleeko minkäänlaista. Kyllä ne vanhan miehen uutteet on todettu jo käyttökelvottomiksi, ei ole muuta
kuin vähän vain pöläjää.

Lisätty: 05.10.2012 - 21:49

Nyt 11.10.2012 pitä sitten keskustella uutteesta, on ollut välillä niin paljon pahempia paikkoja, että uutteet ovat jääneet toissijalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 14:06

iäkkäälle äidilleni sitä annettiin myös polvien kulumiin piikkeinä polviin, ja auttoi se. siitä on jo aikaa varmaankin 10v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 14:09

Vaimon sisko on käyttänyt k.o uutetta polvia varten.Olen siis kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 17:07

Kukko oli kuukernuppi.
Kana oli kaakernappi.
Muna oli tiu, vou, vou!

Tuntematon juttu minulle.