Menetkö katsomaan elokuvan Hiljaisuus?

Me menemme,jo ihan siksikin,kun elokuva on kuvattu mieheni syntymäpitäjässä Ylämaalla ja aihekin kiinnostaa.

Avainsanat: elokuva hiljaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2011 - 09:26

Eipä tule mentyä...
Kotimaisissa elokuvissa on harvoin hyviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 10:15

On ollut kauan kun olen elokuvateatterissa käynyt.
voi olla Piukat paikat ja ensimmäinen Tunetematon sotilas Hesassa Rexissä.
1957 tai 1956 ihastuin Sissi elokuviin, voi se oli sydäntäsärkevää romantiikkaa.
Samoin Kamelianainen, että mistä niitä kyyneleitä riitti.
Parhaat päälle Sumujen silta ja Tuulen viemää.
Se oli sitä aikaa kun romantiikkka oli vielä kaunista ja puhdasta rinnassa.
Vanhoja kotimaisia elokuvia katson ties kuinka monta kertaa, niinkuin Niskavuorisarjaa ja onhan niitä sydäntä raastavia ja repiviä. Ei nyt enään niin, mutta nuorena likkana, kun piti salaa unelmoida
rakkaudesta.
Kiitos kissaäiti jos jaksat tämän lukea, minä eksyin taas menneisyyden muistoihin.
Minun tyttäreni Elina tyttärestä tulee elokuva tuottaja, on loppututkintoa vaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 10:49

Luultavasti jää tuo elokuva väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 11:35

Mistähän se elokuva kertoo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 13:03

Ylämaaltahan se meidä miniän isäkin on kotoisin . Äiti mansikkalasta.
Mutta nimi on hyvä elokuvalla. Koskaan ei saa sanoa ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 17:00

Leffassa käynnit on jääneet vähälle.
Seurusteluaikoina sitä tuli harrastettua enemmänkin.
Rauhallinen koti-ilta on elokuvan veroinen.
Päivääkään en vaihtaisi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2011 - 19:19

en käy enää elokuvissa, liiat mainokset, erittäin kova melu, kallis hinta ja kiinnostuksen puute estävät tehokkaasti ;)