Epilepsian laukaiseva elokuva?

www.iltalehti.fi/viihde/2011...4_vi.shtml

Lisätty: 01.12.2011 - 11:55

www.iltalehti.fi/viihde/2011...6_vi.shtml

Avainsanat: elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2011 - 09:07

lieviä migreenikohtauksia on ollut ilman elokuviakin. mutta ei sentään epileptisiksi yltyneet.
en kuitenkaan aio mennä katsomaan leffaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:12

Luin juuri äsken tästä kouristuksia aiheuttavasta elokuvasta,en mene sellaista katsomaan olen migreeni päänsäryistä kärsivä,tosin kohtaukset tulevat nykyään harvakseltaan,mikä on hyvä juttu,liekkö ikä tehnyt tehtävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:23

Taas veikkaan mainoskikkaa, elokuva ei taatusti tuota tee...
Näitä on jo tullut niin monta osaa jotta taitaa innostus faneilta hiipua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 10:21

Kyllä uskon se voi olla mahdollista, sillä aivot ovat jotensakin vähän tutkimattomia alueita, joten kaikkia sen kommervenkkejä ei vielä tunneta. On niin paljon ymmärtämättömiä juttuja, joita ei kait koskaan saada selville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 10:48

Parempi jättää tuollaiset elokuvat katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 11:37

Luin tuon uutisen aamulla ja jäin ihmettelemään, että voiko tapahtua niin. Kuulostellaan mitä muualla tapahtuu. Voihan se olla mahdollista. Kyllä minunkin migreenin yleensä laukaisi jokin räikeä valo, vilkkuva valo, hajut yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:20

En ole kiinnostunut elokuvan aiheesta, joten turvassa ollaan. Muutama vuosi sitten kävin katsomassa River Dance esitystä, jota ei suositeltu epilepsiaherkille ihmisille. Kyllä tuo valoshow oli epämiellyttävää katsottavaa ilman migreeni tms. taipumustakin. Itse River Dance esitys oli hieno ja olisi varmaan pärjännyt hyvin ilman valoefektejäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 13:06

Silmien välityksellä voi tulla kaikkia. Riippuu eri tilanteista. herkkiä muutenkin mikreenistä kärsivät.
Siinä on omat tekijänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 16:57

Uskoisikohan tuota?
Ihminen kun odottaa elokuvalta paljon ja saa sen, niin varmaan kyseessä on toiveiden täyttymys.
Tuo toiveiden täytttymys on kuin hypnoosiliike, joka tahtomatta tapahtuu.
Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä epilepsian kanssa.
Minulle rakkaus teki saman tunteen ja sekoitti koko pään.
Kestänyt on kymmeniä vuosia ja kohtaus tulee aina uudelleen.