Oletko millon käynyt hammsläääkärissä.

Minä menen nyt ihan kohta. Lähden sinne kun on pitkä matka, kuluu aikaa siihenkin. Yksi reikä paikataan ja seuraavalla kerralla hammaskiven poistoa.

Lisätty: 01.12.2011 - 08:19

www.listerine.fi/Sites/NewLi...mAodnDZUnw

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2011 - 08:18

Vastaisinkos vai salaisinkos? Arvaa mitä, taidan salata. Kyllä minulla hampaat ovat hyvässä jamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 08:41

Kesäkuussa viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 08:54

Kesällä viimeksi. Viisaudenhammas poistettiin.
Väittävät, että sillä on jonkinlainen vaikutuskin.
Mene ja tiedä, tottako on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:04

tarvittaessa. minulla on hyvä hammasluu, hyvin harvoin reikiä ollut hampaissa. sekä aamuin illoin harjaan hampaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:18

On tästä jokunen vuosi,kun hammaslääkärissä kävin,nyt kyllä pitäisi tilata aika hammaskiven poistoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:22

Kerran vuodessa hammaskiven poistoon, reikiä todella harvoin, mutta nuo hammaskivet on kiusana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 11:39

Syyskuulla ja seuraava kerta tammikuulla, kun otetaan röntgenkuva ja sitten mietitään mitä ihmettä voisi tehdä. Minulta on pienenä leikattu suulakihalkio ja sen tähden on purennat päinvastoin, kuin normaaleilla ihmisillä. Hampaat ovat vähän vinksin vonksin ja paljon paikkoja. Oikeastaan tämä on niin pitkä ja surullinen tarina etten kerro enempää, kun niin paljon harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:09

Lyhyesti vastattuna viikko sitten,seuraavan kerran tammikuulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 12:21

Tarkastuskäynti oli syyskuussa ja seuraavan kerran vuoden kuluttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:59

Kerran vuodessa kutsu tulee, ja silloin myös menen.Hampaat kunnossa !

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.12.2011 - 19:21

syksyllä, rapattiin vähän, keväällä sitten taas tarkastettavaksi :(