Jos sinulla on joulukalenteri niin mitä ensimmäisen luukun alta paljastui?

Kyllä jännitti kovasti avata ja sieltä näkyy pikkuinen Ville-tonttu ja poro. Kalenterini on Mauri Kunnaksen: 12 lahjaa joulupukille.

Lisätty: 01.12.2011 - 11:27

Voi kiitos linkistä. Olin jo unohtanut tuon Positiivareiden kalenterin. Nyt aloin sitä katselemaan.

Avainsanat: luukku kalenteri joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2011 - 07:01

eilen äkkiseltään silmäilin kaupassa joulukalentereita, mutta ei ollut aikaa perehtyä. vielä tänään ehtii vaikkapa itse valmistaa joulukalenteri :-D
- netissä availen Suomelan joulukalenteria: joulukalenteri.suomela.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 07:26

Lapsille minulla on tuunattu kestokalenteri: 24 pikku töppöstä narussa. Yön pimeinä tunteina sinne aina ilmestyy yllätys. Tänään pirpanat saavat piparimuotit, joita päästään tietysti heti käyttämään :)

Itselleni olisin toivonut kivaa kuvakalenteria, mutta niitä tahtoo nykyään olla vaikea löytää. Positiivarien nettikalenteria aion seurata,ja itse pidän fb:ssä kuvakalenteria, eli joka päivä "ripustan seinälle" jouluaiheisen kuvan. Suklaakalentereita en siedä, ne suklaat on minusta pahoja.

Lisätty: 01.12.2011 - 07:28

Positiivarien joulukalenteri löytyy täältä:
www.google.com/url?sa=t&...NqQ2EvR2OQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 07:39

Noita positiivarien joulukalenterin sivuja käyn päivittäin katselemassa.

Hieno toteutus ja mietelauseet on alansa huippua.

Suosittelen lämpimästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 07:53

Positiivarin joulukalentereita olen seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 08:14

www.youtube.com/watch?v=ucUP7mJwFxQ

Kalenteria minulla ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 08:16

Positiivareiden joulukalenteria availen jo kolmatta vuotta ja lauloin tänä ammuna kirkkain äänin
heidän mukanaan Hoosiannaa.

Kyllä se vanhakin nuortuu, js ei muuten niin sakin hivutuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 08:42

Joulukalenterin eka luukku on vielä avaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:29

Pikillä kalenteri ja sieltä tuli kynttilä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:42

Ei ole meillä joulukalenteria,mutta nyt aukaisin posetiivarin luukun ja voi miten kaunis kuva sieltä tuli tekstin kanssa,nyt aionkin aukaista joka aamu luukun sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:58

Minulla ja koirallani on yhteinen! Ja sieltä paljastui aamulla pikkuinen puristeluu. Arvatkaapa kumpainenko meistä sen söi? :))