Kuka löytäisi mulle Windows engl.kielisen ohjeen selaushistorian(sivuhistoria)muutokset,esim.kerran viikossa tyhj. yms.asetuksia?

Lisätty: 01.12.2011 - 00:28

Kiitos v-näöstä putte,mutta muistelen silloin IE-aikaan,koneella jossain asetuksissa olleen mahd.asettaa h/pv/viikko/kk,jolloin systeemi tyhjentää sivuhistorian tai joka koneen aukaisulla yms.Nyt tarvitsisin ohjeet englanniksi,selain kaiketi IE/Orange...en osaa selittää tilannetta(mulla ollut Safari 3v).

Lisätty: 01.12.2011 - 13:09

kiitos palisanteri,tätä juuri kaipasin-take / get off browser history every time when make PC off / once a week / automatically-en itselle tarvitse(MAC people)mutta kaverille> orange.fr
Kiitos muutkin Napsun ekspertit!

Avainsanat: selaushistorian asetukset englanniksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2011 - 23:46

Mikä Windows, mikä Selain ???
Anteeksi, mutta et varmaankaan tarkoita Windowsin ohjeita selaushistorialle,
vaan käyttämäsi ? selaimen selaushistoriaa (sivuhistoriaa).
Näin Mozilla Firefoxissa:
Katso selaimesi Sivuhistoriaa ja poista sieltä haluamasi sivut / jaksot,
- sekä Työkalut > Asetukset > Tietosuoja > Historiatiedot -asetukset.
Siellä on mm. vaihtoehdot:
- Täydelliset historiatiedot
- Ei mitään historiatietoja
- Valitut historiatiedot ...

Tai Työkalut > Poista historiatietoja...

Windowsissa näkyy vain "Viimeisimmät tiedostot" (avatut dokumentit)
Täällä on hyödyllisiä vinkkejä (suomeksi)
Windows 7/Vista -vinkkejä
neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/

Lisätty: 01.12.2011 - 12:29

Minulla (vanhassa suomalaisessa Internet Explorer 8:ssa) on:
Työkalut > Internet-asetukset > Yleiset > Selaushistoria > Asetukset -sivulla on kohta
Sivuhistoria
Määritä montako päivää IE säilyttää luetteloa vierailluista WWW-sivustoista.
Säilytetään sivuhistoriassa (päivää): XX

Yleiset -sivulla oli myös asetusmahdollisuus "Poista selaushistoria lopetettaessa"
mutta se poistaa myös evästeet, salasanat ja lomaketiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 06:26

support orange:
help.orange.co.uk/orangeuk/s...nal/240441
IE:
answers.microsoft.com/en-us/ie

kokeile, please try:
control panel ->internet preferences -> browser history ->get / take off browser history and cookies
-> take / get off browser history every time when make PC off / once a week / automatically
tämä oli vapaa käännös oman läppärin IE-suomenkielisestä versiosta!

I hope this works, but if not, please ask from somebody else :-D

Lisätty: 01.12.2011 - 06:56

katsohan vielä täältä:
help.orange.co.uk/orangeuk/s...nal/235215

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 07:33

Yleisesti selaimen työkaluosiosta ja sieltä Internet asetukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 09:28

Työkaluosiosta ja mulla lukee että poista historiatietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 10:00

Jos haluat pitää selailusi salassa, valitse 'Safety'-valikosta 'InPrivate Browsing'. Se avaa sinulle tilapäisen selausikkunan, joka ei talleta selaushistoriaa tai muita tietoja koneelle.