Kuinka CD/DWD levyn päälle voi saada kuvan jonka on ladannut internetistä? Kiitos jo etukäteen!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2011 - 16:12

Ostin joskus kauan sitten setin, jossa oli valmiita tarra-arkkeja, joihon sai tulostaa omia kuvia.
Setissä oli prässi jolla tarra kohdistettiin ja painettiin kiinni. Setin nimeä en enää muista.

Lisätty: 30.11.2011 - 16:17

Googlauksella löytyi mm. nämä www.nchsoftware.com/cdlabele...index.html
www.supermediastore.com/arti...ling-guide
Jos aiot paljonkin tehdä levyjä, niin suosittelen tuota suoraan levylle painavaa. Tarrat tuppasivat minulla menemään poimuille, kun ilmankosteus nousi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 16:49

- Tiettyihin levyihin voi tulostaa suoraan. Nämä levyt on usein varustettu ”printable ink” tekstillä. Tämä tarkoittaa että niille voi tulostaa mustesuohkutulostimella. Korkeamman tulostuslaadun ja vedenkestävyyden aikaansaamiseksi voit myös käyttää vedenkestäviä levyjä, jotka on usein varustettu tekstillä ”watershield”.

- Tietyillä tulostimilla on mahdollista tulostaa suoraan tulostuskelpoisille levyille. Sekä tulostimen että levyjen on tuettava tätä tulostustapaa. Kirjoittimessa on tällöin sisäänmeno levylle. Mikäli tulostimesi ei tue tätä mahdollisuutta, voit tulostaa etiketeille jotka voi liimata levylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 17:17

On myös olemassa ns. LightScribe -CD/DVD-levyjä joiden pintaan voi suoraan laserilla polttaa tekstiä tai kuvaa, mutta vain "mustavalkoisena".
Katso: fi.wikipedia.org/wiki/LightScribe
Lisää asiasta:
www.google.fi/search?q=light...=firefox-a

Katso myös "Labelflash" -tekniikka. en.wikipedia.org/wiki/LabelFlash

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 20:09

keskustelu.afterdawn.com/t.c...ti-819268/

tässä keskustelua aiheesta..