Katkelmia kotikirkon joulukonsertista

Heinillä härkien kaukalon webbifotot.kuvat.fi/kuvat/29...011021.mp4
Näin sydämeeni joulun teet webbifotot.kuvat.fi/kuvat/29...011025.mp4
Taas toivotus hyvän joulun webbifotot.kuvat.fi/kuvat/29...011026.mp4
Maa on niin kaunis webbifotot.kuvat.fi/kuvat/29...011027.mp4

Kuvan ja äänen laatu on amatööritasoa, koska kännykällä ei parempaan pystynyt. Paikan päällä tunnelma oli ihan jotain muuta.

Käytkö sinä tällaisissa konserteissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2011 - 06:48

Olen käynyt Hyvinkään kirkossa .En muualla. Mutta konsertit kirkoissa yleistyneet.Kun muistelee ennen ei ollut tuollaisia tapahtumia kirkoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:10

Kiitos sinulle näistä tunnelmista. Kaunista ja ei kännykkätaltiointi huono ollut. Hyvin sai selvää ja tunnelma välittyi tänne koto-Suomeen. Tänä vuonna täytyy koettaa käydä kirkossa kuuntelemassa joululaulut. Parina vuotena jäänyt väliin työvuorojen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:39

en vastaavassa paikassa, mutta kotikirkossa olen kuunnellut Kauneimmat Joululaulut, ajan salliessa.
kaunista tunnelmaa videoissasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:46

Mukavaa,että anoit meidänkin nautti kauniista joulumusiikista.Olen käynyt kuutelemassa omassa kotikirkossani kauneimmat joululaulut,en kuitenkaan vielä tänävuonna.Tois jouluna olimme kotikirkossamme jouluyön messussa ja siellä oli niin paljon levotonta nuorisoa jotka eivät osanneet rauhoittua edes jumalan sanaa kuulemaan vaan ravasivat ulkona tupakalla ja häiritsivät käytöksellään törkeästi muita,enää en mene jouluna kirkkoon vaan katson kotonani jouluaamun jumalanpalveluksen ja nautin siitä taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:57

Kiitos Papiti, loit tunnelmaa minun keskiviikkoaamuuni.
Kyllä se niin on, että Teidän mukana minäkin saan jouluntunnelman,
vaikka yksin olenkin oikeastaan sitä luomassa, kun siskoni
on jo taivaallisessa joulussa.
Meillä olisi varmaan paljon suunnitelmia ja olisi minullekin ajankulua,
sillä hän oli hyvin pirteä ja iloinen ihminen.
On surulla verhottu joulu, mutta se muuttuu rakkaudeksi, sillä eihän sitä voi
surra mitä ei ole rakastanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 09:50

Kauniita esityksiä ja luovat joulun tunnelmaa.
Vuosittain tulee käytyä kuuntelemassa kirkossa kauneimpia joululauluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:43

Muinoin olin itse noita laulamassa monena vuotena.Sen jälkeen en ole käynyt katsomasskaan...Osaan kaikki lauletut laulut vieläkin vaikka väärinpäin ulkoa...Kauniita kyllä,mutta jotenkin hohto hieman haalistunut....Enkä ole oikein kirkko ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:55

Kiitos kauniita olivat, itse odotan Tuomikirkon joulkonserttiin pääsyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 14:44

Minun joulutunnelmaani kuuluu ehdottomasti Kauneimmat Joululaulut Oulun tuomiokirkossa. Lisäksi tänään viritin Jouluradion taajuuden esiin, sitä tulee varmaan taas kuunneltua lähes päivittäin kuten viime vuonnakin. Ja youtubesta kuuntelen suosikkejani, kun lasten mentyä nukkumaan rauhoitun glögilasillisen ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 14:47

Kotikirkossa käyn kuuntelemassa ja laulamassa kauneimpia joululauluja, siinä juhlavuutta joka kerran.