Menevän miehen oppi-isä?

www.youtube.com/watch?v=Ij1pyY2bI-8

Avainsanat: menen enkä meinaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 23:31

Tapsa oli miesten mies kuin Bond,James Bond.Kelpaisi oppi-isäksi kenelle tahansa❤.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 02:01

Parasta on kuitenkin ostaa lippu, kun ei huvita lentää vauhdissa luotijunasta ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 05:46

Voi että Tapsalla on komea ääni ei sitä mikään horjuta.Sillä hyviä kappaleita. Miehinen on äijä.Raameja on vähän enmmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:13

Muistakaa siis, että meinaten meneminen mietteeks`jää....kannattaa siis toimia ja mennä niin kauan, kuin jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:06

Ja kaatua Tikkurilan uimahallissa mainoskuvauksissa lopullisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 09:01

Komea mies ja laulaja oli Tapsa, ei siitä mihinkään pääse.
Kukapa meistä tietää missä se lopullinen pllähdys tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 09:24

Monitaitoinen ja menevä mies. Niin musiikin kuin urheilun saralla.
Reissumies parhaasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 10:47

Rautavaara oli Rautavaara.Vaimo oli täällä meillä jonkin aikaa opettajana.Liisa muistaakseni nimeltään...Opetti kummisetäänikin kovasti, muttei tuskin opppia päähänsä saanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:36

Tässä yksi upeimmista Tapsan kappaleista

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=5rF2HbDMayQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:55

Tapsaa on aina kiva kuunnella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 15:33

Hieno pläjäys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 16:40

Pikkutyttönä en voinut sietää Tapsan lauluja tai ääntä. Sentään olen oppinut tykkäämään lauluista Sininen uni, Anttilan keväthuuma ja laulu jossa kerrotaan elämän olevan ihanaa kun lentää siivin valkein niin kuin joutsen. Mieheni tykkää kovasti Tapsan musiikista, mutta kuuntelee sitä sitten kuulokkeilla.