Oletko maasäteilyn uhri? www.nettilinja.fi/~mleinone/...vanako.htm

Avainsanat: maasäteily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 23:33

Ei tietoa eikä kait kiinnostakaan,menen kuitenkin siirtämään sänkyä ja maadoittamaan kuparia;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 02:14

En ole uhri.
Kerran olen tavannut tuon tapaisen "asiantuntijan" ja oli täysi työ pitää pokka peruslukemilla, kun hän kertoi miten maadoittaisi talon. Monenmoista kuparilankaa olisi tullut kilometritolkulla seiniä koristamaan.
Onnistuin liukenemaan paikalta loukkaamatta häntä. En ole varsinaisesti minkään vaihtoehtohoidon kannattaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 06:24

Minulle selvännäkö ihan uusi asia. En ole tarvinnut.
Mutta maasäteilyyn kyllä uskon. SItä tulee maanuumenista. Milloin mistäkin.Toivottavasti ei kauheesti olisi tässä missä asumme.Mutta mitä tuolla ulkoavaruudessa mahtaa olla . Erinlaisia kaasuja ja säteilyjä ,mitä ei tiedetäkkään .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:18

Kyllä tuo radon on ihan tosiasia ja tiedän vesisuonien vaivaavan monia jos esim. sänky sattuu olemaan niiden päällä. Kiitos tuosta linkistä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 09:17

Maasäteily vaikuttaa ihmisiin eri tavoin.
Sänkyjä on käännetty vesisuonien suuntaiseksi. Toisille auttanut ja toisille ei.
Lienee niin, että totta toinen puoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 09:21

Enpä tiedä onko vai ei. Sänky oon kuitenkin pysynyt aina siihen mihin se on muutossa laitettu.
Taidanpa itse säteillä sen verran, että se päihittää maasäteilyn heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:01

Enpä oikein näihin usko, ja sitten myyvät jos mitä kilkutinta ranteeseen kuin jalanpohjiin, maksavat maltaita, humpuukia sanon minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 15:37

Tuskinpa olen maasäteilyn uhri.