Klikkasitko kumppanisi netistä?

Vai missä tapasitte?Minä ja mieheni tavattiin eka kertaa samalla työmaalla,mutta silloin olin kihlautunut toiselle ja meni yli kymmenen vuotta,kun olin jälleen vapaa ja satuimme samaan baariin ja siitä se sitten lähti ja nyt ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta.

Avainsanat: tyyntä myrskyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 22:30

Tulihan se nykyinen"klikattua"pari vuotta sitten netistä ja hyvin on mennyt.Se entinen pääministerikin aikoinaan"klikkaili"vaikka IKEASTA jutteli...;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 22:36

Olen muutamaa nettituttavuutta joskus aikaisemmin deittaillut,muttei niistä sitten mitään pysyvää tullut...Nykyisen mieheni löysin sattumalta ihan "kotinurkista" ja onhan tätäkin kestänyt jo reilut 10 vuotta...Enkä päivääkään antaisi pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 22:37

No en sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 22:39

Ei tainnut olla edes nettejä silloin. Tanssiravintolassa valssin pyörteissä se alkoi kohta 20 v. sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 23:59

Sehän on kuin ennen vanhaan ne lehtien seuranhakuilmoitukset(en muista nimeä niille)En kuitenkaan klikannut,paljon romantillisempaa oli,kun palmut huojahtelivat ja me siinä mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.11.2011 - 00:12

ei netistä vaan töistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 06:28

Kyllä en netistä tuohonaikaan tiennyt mitään. Oli 1968v.14p huhtik.olin mennyt pääsiäistansseihin .Parikappaletta tanssittua päätin mennä istumaan ja kuuntelemaan musiikkia. Sillon joku edessäni kumarteli, otti kädestäni kiinni se oli menoa.Ja sieltä tänne yhdessä kuljettu ilman isompia riitoja. Koitettu katsoa elämää kauniisti silmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 06:36

Netistä ei tietoakaan tuolloin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:27

Naapureina asuimme ja ystävystyimme. Sitten menikin parit vaihtoon...ja tässä ollaan. En oikein noihin nettijuttuihin usko, mutta ehkä nuorilla se toimii. Itse en jaksaisi millään siihen rumbaan. Ensin kirjoitella ja viimein tavata ja todeta, että ei tuu mittään. Aloittaa taas sama alusta, voi apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:28

Kyllä oli tansseissa yli 30v sitten ja "valssi" jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:31

Ei ollut siihen aikaan maailmassa tietoa netistä.
Tanssilavan pyörteissä valssin tahdissa kuten vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:42

Ei ole tarvinnut turvautua nettiin tuossa asiassa, ihan livenä olen kelvannut! Nettituttavuuksista näyttää olevan enemmän harmia kun muuta... mitä nyt lehdistä saa lukea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 09:43

En klikannut mistään netistä kun ei ollut edes netistä tietoa silloin. Kylän pinasta löysin kun siellä aikoinaan nuorena liikuin. Siitä asti on oltu yhdessä paljon on koettu ja nähty jo näihinkin 30 vuoteen yhteiseen eloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 09:45

"Hei tonttu-ukot hyppikää, silloin oli riemu raikkahin aika."
Oli vuosi 1964, olimme Aerolla töissä, hän mekaanikkona ja minä kassahommissa.En tuntenut häntä tarkemmin, hän kutsui minut pikkujouluun, jotka pidettiin Hakaniemessä, oli Carioca tms. ravintola,
jonne oli jyrkät raput.
Siitä se alkoi tonttuilu, no oltiin sitä joskus ihmisiksi.
Yksin jäätyäni ja nyt parivuotta sitten kun ostin netin, meinasin, että kaveria haen netistä,
mutta petyin kovasti, kun herrasmies, jonka kanssa kirjoittelin. luuli minua edesmenneeksi
vaimokseen, joka hänelle kirjoittelee. Siihen loppui se lysti.
En kyllä uskaltaisi ottaakaan deitistä kaveria, ainakaan käymäänkään, mutta eihän makaavan kissan suuhun saallis juokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:23

Kyllä klikkasin! Ja ihan vahingossa vielä!! Yhteinen nettisivun moderointi johti sitten muuhunkin moderointiin... Sitä nettisivustoa ei enää ole, mutta me vaan yhessä porskutamme. Hauskaa on, että samasta nettiporukasta sain toisenkin tärkeän ystävän, USAlaisen naisen jota en koskaan ole tavannut, mutta jonka kanssa pidämme yhteyttä melkein päivittäin. Näinkin hyvin voi netissä käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:44

Ei todellakaan..
Tansseista on alkujaan opittu tuntemaan, tanssikaveri oli ja vakkari saattaja joten turvallisesti aina kotiin pääsin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 15:36

Kyllä klikkasin. muuten ei olisi ikinä varmasti toisiamme tavattu.