Mitä tarkoittaa suunnitelmallisen asiakas ja hoitotyön prosessin lähtökohdat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.11.2008 - 22:54

Tuo tarkoittaa sitä että tarttis kelaa miten vanhukset ja potilaat hoidetaan.
Pitäis hoitaa niin hyvin kuin voidaan. Tällä lausahduksella voi perustella muutosta mihin suuntaan vaan.

Kun poliitikko sanoo ensin tuon litanian, niin kannattaa kuunnella mitä se sen jälkeen sanoo.
Joko valehtelee että ei oo rahaa parempaan (tarkottaa aina että raha käytetään muuhun) tai sitten tarkottaa että on rahaa parempaan ja pitää tehdä paremmin (mikä kuitenkaan ei luultavasti toteudu syystä tai toisesta, puheista huolimatta).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2008 - 20:35

virkamieslöpinää, yrittävät vakuuttaa että muka tietävät mitä ovat tekemässä, uskovatkohan itsekkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 21:20

varsinaissuomessa sinun esimerkkisi tarkoittaa 1 päivästä lähtien mitä sillä vihanneksella, on rahaa ja kuka on edunvalvoja, hoitotyöntekijällä on mahdollisuuksia manipuloida asiakasta , omaisia ei anneta seurata potilaan kehitystä, pyyntö voi olla eri mitä lääkärit sanoo.itse olen toiminut eettisesti suunnitelmallisen vanhempieni ja sisarusteni hoitosuhteen sekä oman perheeni jälkeenjääneiden suhteen. eli suunnitelmanisen asiakkaan lähtökohta on raha

Lisätty: 03.11.2008 - 21:32

rankkaa hommaa kaupungin ja yksityisen hoitosuhteen sovittaa rahat yhteen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 23:48

Uskomaton termi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2008 - 08:44

Siististi sanottuna niukkuuden jakoperusteet