Nyt mua viedää linnasta linnaan ?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/45325

Nyt sain sakot 270€ en maksa koska en saanut valitaa. Nyt pyydän sakkon muuntorangaistusta.
Että pääsisin linnaan lomille pelamaan korttia ja pingistä täysihoitoon, tapaisin ihmisiä se olisi mahtavaa. Mutta onpa kallista teille veronmaksajille kun tarvitsen myös avustajan kun olen pyörätuolissa. Minulla on esim virtsan pidätys vaiva ja hampaat myö hoidetaan mutta sielläpähän tutkivat veronmaksajien laskuun. KUN EN MAKSANUT MATKARADIO LUPAANI JA MENETIN RADIONI VUONNA 64 IKUISESTI KATKERA.
Jatkuu....................

Lisätty: 29.11.2011 - 17:49

Keski-Suomen käräjäoikeus
Jyväskylän kanslia
Vapaudenkatu 54, 40100 Jyväskylä
[email protected]

VALITUS VAASAN HOVIOIKEUDELLE

Valitan Keski-Suomen käräjäoikeuden 28.3.2011 antamasta tuomiosta nro 1114 (dno R 11/804), jossa rangaistusseuraamuksena UUTISTEN katselusta sain 45 päiväsakkoa a 6 euroa= 270 euroa.

Vaadin muutosta tuomioon kokonaisuutena. Perusteluina esitän seuraavaa:

Asianomistajana olevan avovaimoni Eira Nurmesniemen kanssa meillä on ollut yhteinen talous 16 vuotta ja on edelleen. Katsoisin,että avovaimoni tulisi kärsimään minun sakoistani taloudellisesti kohtuuttomasti. Olen itse pienimmällä mahdollisella työkyvyttömyyseläkkeellä ja avovaimoni on työmarkkinatuella ollut jo pitkään ja olemme joutuneet turvautumaan sosiaalitoimen apuun lääke/lääkärikuluissa.
En pysty sakkoa maksamaan rahalla. Jos sakot aikoinaan muunnetaan vankeudeksi, olisi se yhteiskunnalle kallista. Olen selkävammainen pyörätuolipotilas.
Minua ei ole aikaisemmin syytetty eikä tuomittu Katselurikoksesta johtunee taloudellisesta ahdingostamme, johon yhteiskunta on meidät ajanut.Vaihtoehtoisena tuomiona katsoisin ehdottoman vankeusrangaistuksen sopivan minulle. Koska saisin katsoa tv:tä Veronmaksajien /yhteiskunnan varoilla

Kunnioittavasti Asmo Sihvonen
Eerolankuja 2 A 5
40270 Palokka
[email protected]

Jatkuu päätöksella ??????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 20:19

En usko,että linnassa niin kivaa ois,että sinne kannattaa haluta.Maksa sakot erissä jos se on mahdollista,niin säästyt linnalta,eikä mene maineesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 21:52

Jos sie sit pääset kahtelemmaa niitä kanavii, niin pyyvä myös niitä korttikanavii erilaisil kokkoonpanoloil. Kaik ilo irti, vaik syvän mätänis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 22:10

Morjes,Palokan poika!Sano vaan,että"kunnia meni mutta maine kasvoi".Äläkä ota sitä niin raskaasti ja jos yhtään tiedän niin et otakaan!Eipä ole Sinua naamakirjassakaan aikoihin näkynyt...?Tuossa lueskelin,että linnakkeissa on niin hyvät olot nykyään,että mieluusti menisin puolestasi muutamaksi viikoksi lihapatojen ääreen...Täälläpäin oli kerran paikallislehdessä yleisönosasto kirjoitus missä vangit paheksuivat selliensä taulu taulutelevisioiden olevan seinällä liian korkealla kun sängyssä maaten tulee niskat kipeiksi!Jotta olisi siinä oikeusministerin laitettava asentajat laittamaan joka vangille tv:t mittojen mukaan seinille.Ps.muistat varmaan hämeen matkasellin kun Kekkonen oli vielä rateille rangaistusta koventamassa....? Tsemppiä vaan!

Lisätty: 29.11.2011 - 22:28

Vastasin myös tuohon aikaisempaan suljettuun kysymykseen johon olit linkin laittanut.

Lähteet:
Vaho ja ylijohtaja K.J.Lång

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 22:24

Näin meistä pidetään huolta. Ei mitään väliä mihin ahdinkoon ihminen joutuu - pääasia että valtio saa omansa. Taistele itsesi ja muidenkin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.11.2011 - 00:19

lykka till ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 02:57

Liekö sinulla mitään ulosmitattavaa, jos et vain maksa?
Vähän epäilen, että et pääse valtion täysihoitoon ihan noilla "rötöksillä".
Pidä paperisotaa yllä joka suuntaan, mutta vain omaksi iloksi ja viranomaisten harmiksi.
Kyllä se siitä jotenkin lutviintuu tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 06:41

Hyvä että olet paperien avuilla selventänyt tilannettasi, Mistä ottaa jos ei maksa. Kun ei oo mistä maksaa. Tyhjästä paha nyhjästä. Hyvä perustelut olet tuonut julki. Niin sitä pitää.
Eräs kaveri oli saanut tarpeekseen lappuliisojen rikesakoista. Näytteli sellaista tiivistä 20cm kasaa kädessään sakkoja, Sanoi näitä muuten en tule maksamaan. Menen ennen linnaan, saan täyden ylläpidon. Ovat laittaneet aiheetta nämä sakot. Saan oikeudenkäynninkin yhteiskunnalta.
Ovat sekopäitä.
Asioilla on tapana järjestyä kun oikein selventää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:19

Tasan ei käy onnenlahjat. Onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:21

Joo, entinenkin kovapäinen poika joutui kavatuslaitokseen, sekään ei auttanut niin sitten vankilaan virumaan ja kuinka ollakkaan kasvoi liikaa. Nyt on katkaisuhoihossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:47

En usko että siellä viihdyt, mutta ulosottoon nuo menee vaikka sieltä vaikeaa ottaa pois..