Hei Napsulaiset!mitä teille kuuluu?

Lämpimiä terveisiä Tala Baystä Jordaniasta! kaksi vk:a meni nopeasti ja kotimaahan tultiin viime lauantaina.Kotiin Pohojanmaalle tultiin sunnuntaina hirveässä lumiräntäsateessa !
Välillä ei tiennyt missä tie menee ja vaikka oli talvirenkaat alla auto luisteli sinne tänne.
Pienessä ajassa tuli 5-6 cm lunta maahan.Kesästä tultiin talveen !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 14:49

Tervetuloa takaisin...
Olikos onnistunut matka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 15:18

Heipä hei.Ihan hyvää sellaista ei vielä ole täällä lunta tullut, mutta nyt kaikki paikat aika jäässä. Vettä satanut rankasti .Siellä oli varmaan lämmintä mistä tulitte. Nyt tähän arkeen vaan on totuttava. mutta kohta Joulu mikä lämmittää,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 15:33

Tervetuloa koto-Suomeen...vaatii pientä totuttelua pieneen pakkaskeliin. Toivottavasti matkanne oli onnistunut. Täällä odotellaan talven tuloa. Joka toinen päivä pienen pieni pakkanen ja sitten on väliin vesikeli. Joulun valmistelut alkaneet ainakin miun huushollissa pienin askelin, ilman kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 15:35

Tervetuloa lämpimästä tänne vilpoiseen! Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu, hämäränhyssyä vietellen, joulua odotellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 17:34

Kiitos terveisistä sieltä Jordaniasta. On aina kiva saada kuulumisia "kotikunnailta".
Tällä Keski-Ssuomessa satoi lumen toissayönä ja on pysynyt, mutta lupaa vettä ja lämmitä,
eteä ei se huopikas keli kauan kestänyt tähän souviin.
Nyt sinulla alkaa sitten se kotimaan joulun laitto ja valmistautuminen siihen tärkeään syntymäjuhlaan.
Ollan lapsen lailla kilttejä joulun aikaann, mutta ei unohdeta joulun syvintä sanomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 18:19

Tervetuloa takaisin kotoisille maille, yksi oma toive olisi joskus käydä katsastamassa Petra, Jordaniassa olen parin vuorokauden verran vieraillut Ammanissa, silloin ei ollut aikataulullisesti mahdollisuuksia Petraan mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 18:58

Tervetuloa kotimaisemiin. Ja normaaliin keliin. Pianhan tuo on joulukin, nopeammin kuin arvaammekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 03:37

Kiitos kysymästä, ei ole olosuhteissa valittamista.
Varmasti oli mukava matka. Onhan se aikamoinen kulttuurishokki, kun sää on sillä välin muuttunut niin kovin kurjaksi. Kunpa se lumi edes pysyisi, mutta ei taida olla toivoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:11

Hyvinhän se tässä menee rauhallisissa merkeissä. Odotellaan seuraavaa reissua Teneriffalle. Uusi matka kun on tiedossa se piristää mukavasti.
Toivottavasti matkasi oli antoisa ja tervetuloa takaisin kotimaan kamaralle.