Pukkaako jouluvalmistelut stressiä pintaan?

Eipä hätää. Tässä oiva keino rauhoittaa joulunalusaika.

On aika aloittaa jouluvalmistelut.

1. Luo omalle tietokoneellesi uusi kansio.
2. Anna kansiolle nimeksi "Kodin pölyt ja sotkut".
3. Ota lasillinen glögiä ja pipari.
... ... ... 4. Napsauta uutta kansiota hiiren kakkospainikkeella.
5. Valitse "Poista".
6. Tietokoneesi kysyy nyt: "Haluatko poistaa Kodin pölyt ja sotkut lopullisesti?"
7. Napsauta "Kyllä".
8. Nosta jalat pöydälle, ota lisää glögiä ja pipareita ja nauti.

Avainsanat: joulukiireet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 12:55

Kiitos ohjeista. Tänä vuonna kaikki tapahtuu rauhassa ja naatiskellen. Entinen stressi on nyt pois juossut ja uutta ei ainakaan vuoteen ole tiedossa...ellei nyt jotain kummaa tapahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:56

Ei stressaa, eikä noilla ohjeilla varsinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 13:37

Kiitos vain ohjeista piparit on syöty ja glögit juotu, sekä kampaajalla käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 13:46

Minäkin olen jo aloittanut sekä joulusiivouksen että glögikauden. Tuli hyvä mieli kun puunasin uunin, nyt on hyvä paistaa jouluherkut puhtaalla uunilla. Joulusiivouksesta en ota stressiä, ja muu joulunlaittohan on pelkästään hauskaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 14:13

Ei ole vielä ainakaan ehtinyt tressi iskeä, toivottavasti ei tulekkaan.
Kyllä se joulu tulee ilman sitäkin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 14:53

No tuohan on oiva, eikö mitään kiitoksia kovasti...
Tuo täytyypi tehdä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 15:20

Taidan neuvoja kokeilla. Olisiko se kivaa ja hilpeää.Glögiä otan varmasti omasta mehusta tehtynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 18:16

Oiva vihje, kiitoksia vaan. Glögi ja piparikausi tulee aloitettua marras-joulukuun vaihteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 18:57

Olipa painio vinkki - teenkin tuon heti... jaa, mutta en voikkaan. Glögi ja piparit ovat vielä kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 22:32

Ei ole joulusta stressiä...Mun joulu on tänä vuonna 13.päivä joulukuuta.JOS silmien leikkaukset onnistuu, voin ja pystyn sen jälkeen ajattelemaan jo oikeaa jouluakin...
Olen kyllä tehnyt jouluisia laatikoita pakastimeen valmiiksi.Pientä ennakointia sentään...En pysty leikkauspäivän jälkeen juurikaan tekemään mitään, kun nostaminen kielletty muutaman viikon ihan kokonaan...Mutta odotellaan!Eiköhän se tästä, vaikka pelottaakin niin saateristi että!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 22:42

Joulu tulee niin kuin ennenkin,ei siinä sen kummempaa hössötystä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.11.2011 - 00:23

ei ressaa, mutta jos joskus niin käy, tuo ohje varmasti auttaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 04:53

Joulustressi on murheista pienin, kuten useimmiten, mutta tänä vuonna aivan erityisen sivuseikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:07

Olet oikealla asialla. Tuota kun noudattaa, niin stressi pysyykin poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:49

Ei ole mitään joulupaniikkia, osaltaan siksi että varsinaiset joulunpyhät ollaan ulkomailla . Toki meillä joulua jatkuu vielä noiden päivien jälkeenkin eli jotain täytyy leipoa ja pakastaa, kahvileipää meillä enää juuri muulloin ole kuin jouluna.
Siivooja käy viikottain joten ei mitään huolta siisteyspuolellakaan.
Työpaikalla on erinäisiä tilaisuuksia juuri jouluviikolla, niihin täytyy vain muistaa mennä... pari eläkejuhlaa juuri joulunalusviikolla.