Pyysikö Napsu tänään kirjautumaan?Miten ovat turva-asiat Napsussa?

Lisätty: 29.11.2011 - 16:38

Mites sitte elämä jatkuu,jälkeen kahden viikon,jumppis ;-)?

Avainsanat: kirjautuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 10:42

Ei pyytänyt erikseen kirjautumaan, kun tunnukset tallella koneen muistissa. Turva-asioista en muuta tiedä, kuin että henkilöteitoja tai omia valokuvia en napsuun laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 11:55

Ei pyytänyt kirjautumaan. Mietin eilen tätä samaa asiaa eli mitenköhän on napsulaisten turvallisuus taattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:22

Se on hyvä mäkkäri porukalta kysellä tunnuksia.
Täällä Gran Canarialla kirjauduin verkkoon äsken.
Huomenna loppuu 20€ viikon yhdyntä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:31

Ei pyydä, tulee automaattisesti koneeltani tuo kirjaaminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:39

Ihan normaalisti pyysi kirjautumaan.
Tämän sähköposti oli vuodettujen listalla, joten salasanat on vaihdettu. Samaa salasanaa ei ole muissa yhteyksissä, joten ei tule suurta vahinkoa, vaikka joku sen urkkisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:56

Normaalisti kirjauduin, toivotaan ettei tänne kaapparit ja hakkerit eksy. Annetaan mokomille sakin hivutusta, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 13:36

Normaalia hommaa pidän, eihän täällä ole nyt mitään ihmejuttuja mielestäni.
Taitaa olla niin, että otettava pian helmitaulu ja kalkkulaattori käyttöön, sekä sentraalisantra
varmin tae puhelinkeskukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 13:44

Hyvin pyyhkii, kun on uudet sulat!
Vanha heitti silloin tällöin ulos.
Päivitykset on tehneet tehtävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 15:22

Kyllä ihan jokapäiväistä.Pyyhi sitä pyyhi tätä, älä pyyhkimättä jätä.Sitten napsuun kirjautuminen ,niinkuin ennekin.En mitään turvattomuutta tuntenut oo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 18:14

Samoin kävi kuin papitilla, vuodettujen listalta sähköpostini löysin, kovin laiska olen aiemmin ollut salasanoja vaihtamaan, nyt siinä sitten ryhdistäydytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 18:55

Aika harvoin pyytää kirjautumaan uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:51

Ei pyytänyt, mutta joskus on kyllä pyytänyt ja se on ollut huomioideni mukaan silloin jos on ollut pitemmän aikaa kirjoittamatta.
Ai jaa että joitain tietoja on ollut vuodettujen listalla....