Onko sinulla taipumus kävellä unissasi?

Mie en kävele unissani,mutta kuulemma välillä puhua pulputan ja siitä ei saa mitään tolkkua kertoi mieheni.Apellani oli tapana lähteä yöllä kävelemään unissaan ja anoppini joutui häntä vahtimaan,kun saattoi kävellä vaikka ulos.

Avainsanat: unissa kävely vaarallista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 08:36

Ei ole onneksi sellaista taipumusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:02

lapsena kävelin unissani, jäänyt lapsuuteen se tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:15

Minulla ei ole ollut, mutta veljeni oli mahdoton lapsena kävelemään, siinä oli pitelemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:20

Lapsena om tullut kävelty' mutta ei enää, vaikka välillä jalat on väsyneet aamulla kuin olisi kävellyt kilometritolkulla.

Pappani käveli unissaan jopa ongelle sen muistan, kun oli ihan kiukkunen kun joku oli yöllä kalassa ollut kun porstuassa oli kaloja ämpärissä uiskentelemassa.
Kukaan muu ei ollut käynyt ja papan saappaat oli täynnä vettä, joten ei siinä vaiheessa enää ollut epäilystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:16

Ei onneksi .Sitän ei tietäisi mihin tuolla metsänkätkössä piiloutuisi.Joutuisi pian suolle.Olen kuullut toisten puhuttavan pahasta ongelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:35

Onneksi on tuolta taipumukselta säästytty ainakin tähän asti.
Mistäs sitä koskaan tietää, mitä elämä tuo tullessaan. Vannomatta paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:14

En ole koskaan kävellyt unissani. Joskus kuulemma innostun puhelemaan niitä näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 13:26

En kävele,ehkä silmät tiiviisti kiinni(jos tulee huussiasia)jää vain puheen tasolle;-O.Vuosia sitten oli yks ystävä,jolla oli tapana unissaan järjestellä kodin taulut eri järjestykseen pitkässä eteishallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 13:47

Joskus aamulla tuntuu kuin olisi ollut pitkällä marssilla, niin kolottaa ja jomottaa. Mutta ei sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 16:04

Lapsena joskus kuulema kävelin ja yleensä oli ollut suunta ulkorappusille. Kysyttäessä "miksi sinä menet ja minne"? Olin vastannut, että "ulos, kun siellä on niin suuri maa"... ja onhan tuota elämän varrella tullut reissattua maita ja mantuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 18:05

Aikuisiällä olen muutamaan kertaan vieraassa paikassa yöpyessäni herännyt, kun olen lähtenyt unissani liikkeelle, toisen kerran havahduin, kun yritin avata ikkunaa hotellin viidennessä kerroksessa . Lapsuudessa en unissakävelyä harrastanut, mutta olin kova potkimaan nukkuessani, liekö meno mielessä ollut silloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 21:41

Eipä ole taipumusta kävellä, mutta haastan ja kuorsaan senkin edestä.