Tiedätkö mitä kännykkäsi tekee?

Järkyttäviä laskuja?
www.iltalehti.fi/digi/201111...4_du.shtml
Jutussa ei kerrottu mikä puhelin toimii noin. Kuvan perusteella näyttäisi olevan HTC. blog.palungjit.com/qiupeizhi...artphones/
Korjatkaa, jos olen väärässä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 06:20

Minun kännykkä viettää vuorotteluvapaata...on niin hiljaa ja omissa oloissaan. Harvoin soi ja harvoin vastaanottaa textareita....täytyy välillä kurkata sitä, että onko herennyt kokonaan toimimasta.
Laskun maksoin eilen ja oli 24 euroa, joten ihan kiltisti on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 07:06

Silloin,kun minulla on iso puhelinlasku,niin epäilen sen soittavan itsekseen.Asumme täällä lähellä itärajaa ja on vaarana,että puhelin pomppaa välillä venäjän verkkoon,itse en kyllä ole sellaista havainnut.Syksyllä olimme sienestämässä hyvin lähellä venäjän rajaa ja siellä ei pystynyt soittamaan mihinkään,kun ei ollut kenttää olenkaan vaikka puhelin linkki oli ihan lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 08:39

Minä en edes koskaan näe kännykkälaskujani, kun työnanataja maksaa ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:17

vastaava tapaus oli yhdellä kaverillani, tosin noin isoa laskua ei tullut. siitäkin kyllä saunalahti hyvitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:29

Sitä nää älypuhelimet on, ovat hyviä viisastumaan ja menevät nettinkin yksikseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:32

Luojan kiitos, on pysynyt kurssissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:30

Sanoisisin myös olevan HTC,mun vanha iPhone ei ole touhunnut mitään itsekseen,onneksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:32

Ongelmallisia laitteita käyttää, jos ei tiedä mitä tekee.
Jos oli kyseessä ensimmäinen kännykkä, niin liian monimutkikas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:32

Minun ei millään tottele minua.Olen ulkona kun peipponen koko kännystä.Ei ole kiinnostanut vaikka olisi jo aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 13:43

Vielä on laskut pysyneet normilukemissa. Itse soitankin vain pakolliset puhelut sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 17:57

Mulla on vanha mummoversio Nokialainen, joka ei taatusti haahuili yksinään mtään ylimääräisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:01

mahdollisimman halpa ja helppo puhelin mulle kiitos.
se on vain soittamista varten.