Napsujen vastaukset ovat usein melko lyhyitä. Onko syy siihen kirjoituksen hitaudessa vai jossain muussa? Niin missä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.11.2011 - 00:35

paljon kysymyksiä ja vähän aikaa, tietysti usein sanottavan saa sanottua lyhyesti, joten miksipä sitä venyttelemään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 03:04

En tiedä. XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 06:22

Lyhyestä virsi kaunis. Näin loppuvuodesta on vissiin lauseet vähissä. Välillä tekisi mieli kyllä kirjoittaa pidemmästikin, mutta siitä varmaan saisi kuitenkin huomautuksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 07:10

Jotkuin vastaavat ei tai kyllä,mutta jotkuin eivät lue kysymystä ja vastaavat puutaheinää,se on todella ärsyttävää.Pääsikö tyttäresi luoksesi onnellisesti?Niin nyt tässä tuli kysymyskin sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 08:39

Lyhyestä virsi kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:11

Jotkut vain osaavat kiteyttää ajatuksensa. Kysymykset ovat usein myös sellaisia että lyhyt kommentti riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:28

Joskus kysymys on sellainen jotta pystyy sanomaan lyhyesti, mutta joskus taas pitää jaaritella enemmän ja joskus laitan vielä oman kokemuksenkin perään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:29

Mika Waltari kirjoitti kerran kirjeessään ystävälle: "suothan anteeksi että kirje on näin pitkä, minulla ei ole aikaa kirjoittaa lyhyesti". Itse en väitä kirjoittavani kuin Waltari, mutta ajattelen että mukavami vastauksen lukijoille, jos en kirjoita koko romaania. Jos joskus en osaa päättää, mikä on tärkeintä minkä haluan sanoa, sitten runoilen pitemmästi. Mutta mukavaa että on sekä pitkiä että lyhyitä vastauksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:35

Miten milloinkin , joku kysymys tuo jonkun muiston mieleen, jonka sitten naputtelen , mutta en sivukaupalla
useinkaan, koska melko varmaan kukaan ei niitä lue kokonaan.
Sopivasti sittenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:30

Hitas hämäläinen. Mulla on muutenkin kirjoitus ollut vaikeaa ja lukeminen. Tässähän tätä nyt on aikaa harjoitella ja ottaa herjoja vastaan kun ei sitä aikanaan oppinut. Konekkin on vieras kun heprean kieli. Mutta yrittänyttä ei laiteta että oppia tämä minulle kaikki on.
Yatävyys uusi asia kun metsässä asustaa on oppinut jutteleen luontoon päin.Erakko on erakko. Oman onnen seppä vähän joka lähtöön.Kun ei koskaan mitään saanut niin ei osaa sitä vaatiakkaan. Mutta nämä ystävät täällä ihania.Kyllähän kaksisormijärjestelmä on hidasta pikakirjoitukseen verrattuna. Mutta olen päättänyt keriitä tällä koneella ja hitaudella. Konekkin on sellainen että toiset tähän tuskastuu.Tiedän kyllä kaupungin kiireisen muurahaispesänkin. Siskoani sivusta seuraten. Ei pysähtymään kerkiä.
Opettaja aikanaan sanoi, sinä et opi koskaan ja pitää paikkaansa.Se siitä ilosta lapselle.Kaikki aika tuolloin meni hengissä selviimiseen ja koulumatkoihin.Ei liikaa tuolloin ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:30

Sanainen arkku on välillä oikukas.
Toisinaan ei kehitä muuta kuin hilsettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:35

Olen kohtuullisen nopea 10-sormijärjestelmällä kirjoittava, mutta ei kaikkiin kysymyksiin aina muodostu pitkää vastausta. Joskus taas tuntuu, että tekstiä tulee liiankin kanssa ts. mahtaako kukaan jaksaa lukemaan loppuun saakka. Kukin tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 13:41

Täällä yksi syyllinen. Joskus ei kertakaikkisesti jaksa vastata pidemmälti esim. niihin kysymyksiin joihin vastauksen löytää moni muukin linkittämällä. Toinen ja ohimenevä syy on tämä yhdellä kädellä kirjoittaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 16:20

Olen ajatellut,ettei ketään voi kiinnostaa jaksaa lukea kymmentä jumalattoman pitkää vastausta....Ja asiat voi joskus sanoa lyhyestikin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 17:54

Jos olisi aikaa voisi kirjoitella pitkiä tarinoita, tosin kuka niitä jaksaa kahlata läpi. Tiivistä, tiivistä sanoi entinen hissan maikkakin kokeitten jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 18:21

Se on niin "Suomalaista" kirjoittaa vähän ja puhella vieläkin vähemmän...;)
Joskus"ennen vanhaan"minä vastailin paljon ja hartaan pitkään huumorin pilke silmässä napsun kysymyksiin mutta se oli "entisessä elämässä" ja ei tuo nimenikään ole enää sama kuin joskus kauan sitten...Arvaatkos mikä oli "nimeni" ennen...? ;P Luulen jotta voisit arvatakin mutta ei kerrota toisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 21:40

Jos ei kerran puhuta eikä pussata, niin mitäs sitä kirjoittelemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 23:46

Fiiliksestä kiinni,useisiin kysymyksiin riittää kaksi samaa vastausta,samat linkit...miksi siihen perään vastailla enää?
Mikael01,annahan "lisää"vinkkejä,kukas olet ollut?Jokunen muilla mailla ollut napsu vilahtanut,mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:02

tiivistetty mielipide on helpompi kirjoittaa / mukavampi lukea kuin järjettömän pitkä sepustus.
eikö?