Onko sinun kodissasi home ongelma,tai epäiletkö sellaista?

Kuuntelin tuolta apu lehden sivulta Katja Pulkkisen tarinan miten hän sairastui vakavasti home kodissaan ja nyt hän asuu leirintäalueella teltassa,kun ei ole löytänyt homeesta puhdasta kotia itselleen.Olisin laittanut tästä linkin,mutta,kun en osaa linkittää.Tämä on järkyttävää kuultavaa ja täläistä on paljon meillä täällä koto suomessa.

Avainsanat: hometta.asunnossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2011 - 09:06

ei ole enkä edes epäile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:10

Ei ole sitten epäilystäkään... ei taatusti ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:26

Taloni on suht uusi ja hyvin tehty ja onneksi terve.Homeesta saa todellisen riesan! Vaikuttaa niin moneen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:54

Ei oo, eikä tuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 11:47

Tietääkseni ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 13:52

Ei ole homeongelmaa. Eräällä tuttavallani huomattiin homeongelma sekä työpaikalla että kotona. Siitäpä alkoikin sitten varsinainen rumba.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 15:14

Tietääkseni ei ole. Työpaikallani toimistotiloissa on eikä sille ole tehty mitään. On onni saada olla sieltä poissa vuoden verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 16:51

Ei kotona, mutta työhuoneessani ja parissa muussa viereisessä huoneessa todettiin vesivauriot loppukesästä, työhuoneeni on ollut kuivatuksessa jo 10 viikkoa, eikä vielä ole kuiva, joulukuun lopulla on mahdollisesti jo uusi lattia paikoillaan ja huone rempattu. Työnantajani ja kiinteistönomistajan kunniaksi voin sanoa, että siellä tartuttiin heti ongelmaan, kun epäilymme ongelmasta toimme julki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 17:05

En osaa epäillä mitään,Jos jotain oireita tulee, sitten täytyy tutkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2011 - 00:38

toivottavasti ei ole, kestää pitkään ennen kuin mahdollinen pieni vesivuoto tekee niin pahaa jälkeä että siitä sairastuu :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 13:31

En voi sataprosenttisesti sanoa onko talomme homevapaa. Lapsenlapseni joutuivat muuttamaan hometalosta pois.