Sunnuntai-illan musiikkipläjäys.

Villitseekö tämä artisti Napsun naiset?
www.youtube.com/watch?v=V1bF...p&NR=1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2011 - 22:45

Nyt tartte sanoa, että eipä IHAN nyt iske.Ei edes hipaise....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 23:17

Ei nyt varsin villitse,mutta aikamoisessa paratiisisa ISO-IZ laulujansa luikauttelee,ei paha!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 23:34

Kaunis on kappale ja tulkinta hieno. Villitsemisestä en osaa sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 03:34

No ei sinnepäinkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 07:32

Kyllä mummeli katseli hula-hulahameen päälle ja pyörähtli vinhaan tahtiin sävelten mukana.
Tahdista en tiedä ,mutta vauhti oli hurja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:08

No voi että. Minä melkein hurmaannuin. Mikä pehmeä ääni isolla miehellä, mitkä maisemat, vau. Kävelin jo tuolla hiekkarannalla ja kuulin hänen laulunsa. Katselin sateenkaarta ja ajattelin millainen olisi tuollaisen ison miehen syleily...nimittäin ei oo kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 11:49

No en nyt ihan pöydälle sentään könynnyt tanssimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 14:08

Miellyttävä ääni ja kun kappalekin sattuu olemaan yksi lemppareistani, niin mielelläni kuuntelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 15:02

No kivahan oli kunnella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 17:33

Ihan rauhallinen nautittava kappale.Kauniita iloisia ihmisiä ja maiemat upeat. Lämpöisen näköistä.Mulla tuli mieleen laulaja ,kuinka paljon mahtaa painoa olla.Itsekseni katselin ja tulin tulokseen joku 180kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 13:23

Helpostihan meikämuija villiintyy, mutta vielä vielä pitää ottaa rauhallisesti, joten ummistin korvani vahinkojen pelossa.