Millainen elokuva miellyttää sinua eniten? ja mikä on mielestäsi paras leffa nimeltään?

Etsiskelen itelleni vapaa-ajoiksi katseltavaa ja vinkkejä kaipaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2011 - 18:49

Sellainen, joka ei nukuta.Jossa on hyvät lavastukset, ettei niitä lavasteiksi edes tajua.Että uskoo mahdottomankin.Selkeä dialogi...Tietysti hyvät pääosan esittäjät...
Kaikki Tarut Sormusten Herroista ovat loistavasti tehtyjä.Myös vanhempi leffa "Minun Afrikkani" on upea maisemiltaan ja onhan se totuuden peräinenkin...Kaava 51 viihdyttää ja siinä on upeat näyttelijät mm.Samuel.L .Jackson...Eka The Blues Brothers leffa on myös jo kultin maineeseen noussut...
Siinä muutamia, mutta maailma on täynnä mahtavia elokuvia! Vaikea nimetä vain yhtä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 18:51

Kaikki kummisetä elokuvat ovat mielestäni hyviä,samoin kurkunleikkaajien saari siinä on menoa ja meininkiä.Nämä ovat jo vanhoja elokuvia,mutta ei vanhentuneita niin ettei niitä voisi uudestaan katsoa.Mie kyllä katson vähän elokuvia,kun ne tulee yleensä myöhään ja mie en jaksa valvoa.Toivottavasti saat hyviä toimivia vinkkejä muilta napsulaisilta.Myös rakkaus elokuvat ovat mieleisiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 19:18

Jos et ole katsonut Kummisetä elokuvia niin suosittelen.

fi.wikipedia.org/wiki/Kummis..._(elokuva)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2011 - 19:27

Kauhuelokuvat, silloin on ihana tunne kun istuu turvallisesti kotona sohvalla, enkä ole paikan päällä.
Rakkauselokuvat vuorostaan harmittaa samaisesta syystä - istun kotona sohvalla.
Stuart Little on kuitenkin lempparini - siinä on molempia sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 19:39

perustuu tositapahtumiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 20:08

Komediat. Näistä on vaikea nimetä parasta, mutta meidän perheessä on tullut jo tavaksi katsoa kerran vuodessa "Matkalla Chigacoon". Pidän myös fiktiosta esim. Harry Pottereista ja Taru Sormusten Herra -trilogiasta. Girasolin mainitsema Blues Brothers on nähty jo monta kertaa, mutta aina kun se tulee tv:stä, se on pakko katsoa uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 21:07

Komediat , draamat, jännitys.....hyviä elokuvia on paljon, tässä joitakin suosikkejani Tyttö ja helmikorvakoru,Bridget Jones-kuvat ( ennenkaikkea Colin Firthin vuoksi), Kummisedät verrattomia, vaikka ne olen aika monta kertaa nähnyt, vanha versio West Side Storysta ihan ehdoton, Sean Conneryn tähdittämät Bondit, Tuulen viemää ja kotimaisista Pekka ja Pätkä-elokuvat kaikessa naiviudessaan ihania .... listaa voisi jatkaa loputtomiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.11.2011 - 21:17

eniten miellyttää elokuva jossa saa nauraa vedet silmissä, ei sitä kyllä satu ihan joka istumalta, parhaita elokuvia kummisedän lisäksi on tietysti tuo meidän oma tuntematon, sitä kun on pikkupojasta asti katsottu joka vuosi ja aina tuo lopputulos on yhtä hieno ;) maaritin mainitsema matkalla chigacoon nauratti aikoinaan kovasti, ei ole tullut katsottua sitä piiiitkään aikaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 21:22

Voi valtava, minulla on niin jos mitäkin yli 800 DVD elokuvaa sarjoineen kaikkineen..

Riippuu päivistä ja millä mielellä olen..
Nyt tulee katsottua jos mitäkin jouluelokuvaa niitä olen hakemalla ostellut..

Rakastan ylikaiken elokuvia jossa on oikeita eläimiä. voi olla nyyhky leffaa tai komediaa tai jopa draamaa...

ja ylikaiken perhe elokuvia..

Fantasia elokuvat ovat myös todella mieleeni...

Toimintaa katson totta kai...
kauhu leffat ovat jääneet jo minulta ohi, tehdään jo liian pahoja jotta en niitä pahemmin katso...

N

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:23

Riippuu vähän mielialoista. Joskus kauhuleffa on hyvä, toisinaan haluan katsoa elämäntarinoita ja joskus joku kunnon rakkaus/seikkailuleffa kiinnostaa. Muutamia mainitakseni: Minun Afrikkani, Valkoinen masai, Pariisin varpunen, Purppuravyöhyke, Iris, Menetetty maa, Coco Chanel, Broukeback mountain......ääh, satoja hyviä elokuvia. Rakastan leffoja. Kotimaisissakin on ollut hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:42

Sormusten Herroja minäkin kehun. Loistava toimintakomedia on ruotsalainen Kopps, samoin Patch Adams. Animeen jos tahtoo tutustua, suosittelen lämpimästi kaunista ja ajatuksia herättävää Tuulen Laakson Nausicaää. Yleensä anime ei oo minun genreni, mutta tästä pidin! Scifihyllyltä kannattaa napata Ensimmäinen Yhteys. Sideways on mainio tarina kahden miehen viininmaistelumatkasta. Ja Amelie sekä Elling ovat hyväntuuulen klassikkoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 11:52

Katson hyvin vähän elokuvia (ehkä 2-3/vuosi), romanttinen hömppä ja komedia on minun makuuni. Hiljaiset sillat on suosikkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:11

se vaihtelee mielialan mukaan
romantiikkaa - ah, se menee aina. siihen kun lisää jännitystä niin a´vot.
joskus ihan kauhupläjäys saa veren kiertämään mukavasti. tästä kyllä seuraa että mun ylikehittynyt mielikuvitus rupeaa laukkaamana ihan älyttömästi. iiiik.

hyvin tehdyt fantasialeffat saa ihmisen irtoamaan tästä hektisestä elämästä ja silloin antaa itselleen luvan olla lapsi ja nauttia jostain ihan hömpästä, uskomattomasta ja jännästä.
taru sormusten herrasta on oiva esimerkki.