Huomenta napsuille ja hyvää adventtisunnuntaita kaikille. Laitoin juuri kynttilän palamaan ja kahvin tippumaan. Onko myrsky muuten

talttunut, kun ulkona on niin hiljaista?

Avainsanat: ensimmäinen adventti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2011 - 07:05

täällä meillä oli pahin tuuli perjantai -iltana. kuuntelin huolissani nukkumaan mennessä.
eilen ei juuri mitään tuulia. nyt kyllä tuulee jonkun verran ja vettä tulee tuulen mukana.
en vielä sytyttänyt kynttilää. ehtoommalla sitten kun tulen kotiin reissusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 08:32

Ei myrskystä tietoakaan,Kahvit on juotu ja puurot syöty,kynttilät poltan illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 08:58

Huomenta vaan, kahvit on juotu ja aamupuuro syöty, Savonlinnassa näyttää hiljalleen tulevan lunta. Teen tässä lähtöä aamulenkille, kävelysauvatkin hain eilen kaupasta, jotta saisi tehoja lenkkeilyyn lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:11

Sää on olut sateista ja tuulista, olen vähän täkkiäni ja tyynyäni halannut tänään, olo on ollut vähän kuin osuuskaupan myyjällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:49

Myrskystä ei tietoakaan ainakaan ulkona...
Kynttilä palaa parvekkeella jouluvaloineen, mutta illalla vasta sisälle pistän palamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 12:43

Kahvit juotu ja kynttilät sytytetty.
Sumuinen ja kostea keli. Ei houkuttele lenkkipolulle, vaikka tuulesta ei ole tietoakaan.
Oleskelemisen puolelle menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 13:57

Sumuinen, sateinen. Selvä kutsu metsään motoilemaan... vaan eipä taida ehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 14:54

Hyvää adventtia sinnekin.
Sää on kirkas, pilvetön ja pieni tuulenvire ei haittaa. Lämmintä on parisenkymmentä. Briteille tämä on hellekeli. Ei kun menoksi svingiä hiomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2011 - 19:09

Hyvää Adventtisunnuntain iltaa. Päivä ollut niin touhua täynnä, että oikein tuntuu hyvältä istahtaa tänne koneen ääreen. Kynttelikkö palaa tässä vieressäni ja kohta laitan muutaman tuikun palamaan. Lunta on satanut iltapäivästä asti ja nyt on maa valkoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 12:41

Minun adventtini meni aamusta iltaan siivotessa. Tänään asuntoesittely ja niinhän minä siivosin niin kaikki paikat sisällä kuin ulkovarastossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 17:45

Kynttilöitä poltettu ja poltellaan niinkauan kun pimeys häipyy.Periksi en anna.
Ihana tunne tuli ,kun luin tuota että kahvi tippuu. Tuoksut tuli tänne asti.Eilen oli kova tuuli ja vesisade. Hyi että pimeää. Minulle eilen ystävä jolle sieniä keräsin toi 50.- 400g painoisia ahvenia, jota vileeksi vetelin tänään.Että osaa niissä olla kovat piikit ja nahkat.Nyt pakasteessa.
Siinä viikonloppu meni kun pojatkin oli molemmat yhtäaikaa kotona ja yötä. Äitillä homaa piisasi.
Nyt rauhallisempaa. Kalakeittoa tässä keitän,