Oletko lauantaisen illan tunnelmissa?

Onnen hetkiä elämän polulla.

www.youtube.com/watch?v=DPAgo2AzqJY

Avainsanat: lauantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 23:29

Kaunis kappale. Olen valkoisen sirkuksen tunnelmissa. Katson miesten syöksyä. Toistaiseksi suosikkkini Cuche on johdossa. Hyvä Didier.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 23:43

Kotiduin juuri vähän toisenlaiselta keikalta.
Tässä amatöörivideota parin tunnin takaa. webbifotot.kuvat.fi/kuvat/PB260260.AVI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 01:06

JOO,kotuitunut kivan keikan jäleen.Tanssinut twistiä,jiveä toivomusten mukaan ynnä nuoremman polven funkia,mutta vauhdikas ilta takana ja oli kiva tavata uusia ihmisiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 05:46

Huomenta vaan nythän on jo sunnuntai-aamu. En ollut tunnelmissa eilen illalla. Normi-ilta vaan oli. Tänä aamuna nousin ylös jo klo 5.00, sytytin ensimmäisen adventtikynttilän ja nyt alan kahvin keittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 08:55

Huomenta vaan, eilinen ilta meni hyvän kirjan kanssa tunnelmoidessa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:12

Tunnelmaa ei olut arkipäivään verrattuna eilen, mutta saa nähdä mitä tästä kehittyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:54

Sama fiilinki kuin eilen, mutta lauhtumaan päin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 17:53

Oltiin lauantaillan tunnelmissa, naapuri pyysi pikkujouluihin syöm'ään ja saunomaan. Siellä sitä olimme ja kello 21 tultiin kotiin kun vauhti lähti koveneen.Ei oikein jaksanut olla kauempaa.Tuli uni silm'ään.