EM
Kysytty: 26.11.2011 - 22:25

Mistä löytyy Puerto Ricon (Gran Canaria) parhaimmat ja edullisimmat paikalliset ravintolat? Onko vinkkejä?

Avainsanat: puerto rico ravintolat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 22:45

Vastaan vaikka en tiedä, mut pitää mainostaa Gran Canarialla Inglesin puolella olevaa Yellow Rosea. Aivan ihana henkilökunta ja maukas ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 23:17

Puerto Ricoa en valitettavasti tunne, olen vain ajanut ohi (hotellikylä).
mutta tässä pari aika kattavaa kohdeopasta lueskeltavaksi.
Ruokapaikan voi ehkä parhaiten valita kaduilla kävellessä mielialan mukaan.

files.tjareborg.fi/files/Sit...co.pdf?v=7

www.aurinkomatkat.fi/kanaria...#kohdeopas

Muita asioita: www.napsu.fi/vastaukset/avai...rto%20rico
Kokemuksia: www.napsu.fi/matkailu/kokemu...set/1121/2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:56

translate.google.fi/translat...lands.html

Jokainenhan itse tuon arvioi, makutottumuksia kun on niin monia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 20:22

Puerto Ricon ravintoloiden sapuskat ovat turistiruokaa, ei sen ihmeempiä makuelämyksiä ole kohdalle osunut, hinta/laatusuhde ei kohtaa.

San Augustinin ostarilla on monta erinomaista ravintolaa, harmi, että sijaitsee suht' kaukana Playa del Inglesin kupeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 07:39

Maarit vei sanat suustani.
San Augustinissa en kyllä ole koskaan pysähtynyt syömään.
Jos paikka on tupaten täynnä, niin voi odottaa jotain, isoja annoksia tai jotain. Edulliseen ja laadukkaaseen liharuokaan en ole silti kanarialla törmännyt. (Lue; syökää kalaa).