Missä vaiheessa poikaystävä muuttuu miesystäväksi?

Tai vaihtoehtoisesti tyttöystävä naisystäväksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 21:59

Meillä muutui heti, mies ystäväksi ja miehekseni.Välittömästi se oli menoa eikä meinaamista. Olipa ihanaa aikaa. Olimme molemmat hyvin nuoria ja herkkiä. Nyt olemme enään herkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:32

Ennen se oli 21v, onko se nykyään 17v, se raja jolloin lapsuus loppuu ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:45

Kyllä se parasta ennen päivämäärä löytyy vihkisormuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 22:49

Kun tulee täysi-ikäiseksi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 23:50

Pappa se murjaisi vits... ei kun siis totuuden?
Sen verran kyynen kuitenkin olen, että vilkaise sinne kihlasormuksesi sisään.
Jos noita ei löydy, niin ei ole "kuluttajansuojaakaan", vaan eletään villissä lännessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 01:08

Sittes kun n semmonen TUNNE,et...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.11.2011 - 03:37

varmaan viimeistään sitten kun saman katon alle muutetaan, mutta kait se on niin että siinä vaiheessa kun vain pidellään kädestä, ollaan tyttö- tai poikaystäviä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 07:06

jaa -a. toi taitaa olla yksi niistä veteen piirretyistä viivoista.
riippuu siitä millaiset raamit on itselleen asettanut. jonkun mielestä se on kyse ajasta, petipuuhista, yhteenmuutosta, lapsista.
vaikea sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:18

Siitä on niin kauan jo, etttei mummeli muista lemmenpauloja ollenkaan.
Täytyisi päästä ottamaan uusiksi koko homma.
Kyllä minulla poikaystävä on, mutta jos sänkyhommia tarkoitetaan, niin poikaystävänä taitaa pysyäkkin.
Elämäni on silti yhtä antoisaa kun ennenkin. Avioliittoonkin voisin mennä, mutta kaverilta putoaisi yhteikunnan maksamia tukia, kutebn asumustuki ja kelan eläke.Yhteiskunta tekee kaiken vaikeaksi.
Mennään nyt näillä eväillä, kn ainakin näin pärjätään.
Ollan ahneita, joku voi sanoa, mutta kaikki on otettava mitä annetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:53

Täysi ikäsyys tuon määrää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 11:38

Homot on miesytäviä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 14:04

Kyllä ovat nykynuoret tyttöjä ja poikia vielä pitkälle kolmellekymmenelle. Ehkä 25 voisi olla joku rajapyykki? Ehkä sen jälkeen alan mieltämään tytöt naisiksi ja pojat miehiksi. Ehkä hieman tapauskohtaisesti ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 18:41

Siinä vaiheessa, kun uskaltaa pieraista toisen läsnäollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 12:42

Sen jokainen päättää kohdallaan ihan itse. Vaan ei tuo andekin määritelmäkään huono ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 19:28

Silloin,kun olin teini minulla oli poikaystävä ja aikuseksi varttuessani alkoi olemaan miesystäviä ja sitten aviomies.