Me napsuthan aloitimme sen "hörppäämisen", muistatteko? Onko kukaan hörpännyt mitään tänään?

Käväisen tuossa sytyttämässä tunnelmavalot Onnelaan ja sen jälkeen ajattelin hörpätä lasillisen valkkaria uunia lämmitellessä.

Lisätty: 26.11.2011 - 15:33

Oikein iloista pikku-jouluiltaa kaikille keillä sellaiset pidot on...ja pitäkääkin isäntä/emäntä mielessä ja housut jalassa....

Avainsanat: hörppääminen harrastus uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 15:11

Mie lähen kohta saunaan ja sitten hörppään saunakahvit kera mustikkapiirakan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 15:13

Pikkujoulukekkereihin,tiedossa hikijumppaa eli rytmejä ja baila,bailaa+lievää hörppäämistä(enempi vettä)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:03

Takkaan laitoin tulet,ja valkoviini glökin otin..juhlan kunniaksi..vaikka huomenna vasta pidämme juhlat..50 vuotta sitten menimme kihloihin,ja mieheni täytti silloin 20 vuotta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:05

Saunan jälkeen odotettavissa Herrljungan Glögg Äpple och Ingefära- pullosta joulunseudun ensimmäinen glögiannos, kynttilät palavat ja kiireetön lauantai-ilta tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:20

Töistä äsken kotiuduin ja sauna lämpenemässä.Kierrän koira otuksen kanssa pikku iltalenkin ja sitten saunan lämpöön.Lasi punaviiniä sitten myöhemmin.Mutta vain se yksi.Huomenna taas työpäivä :)

Kynttilöitä olisi mukava laittaa vielä palamaan...Jokohan korkkaisi joulun tuoksuiset hajukynttilät? Vähän niinkuin pikkujoulun korvikkeeksi...Taidampa tehdä niin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:31

Minun "hörppäämiseni" alkavat vasta kuudelta jolloin työporukkamme kokooontuu yhteisiin pikkujouluihin. Niissä pidetään takuulla hauskaa, mutta emäntä/isäntä mielessä ja housut jalassa pysyen. Hyvää pikkujouluaikaa kaikille napsulaisille vain täältäkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 18:00

Glögiä ( Alkoholitonta, mustikan makuista) keitän kun tuo Talentti alkaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 19:12

Hauskaa juhlintaa kaikille. Minä pääsen pikkujouluihin vasta parin viikon päästä. Silloin myös emäntä mielessä ja housut jalassa... nyt sytytellään jouluvaloja ja ulkotulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 20:14

Tulin juuri kotiin ja aion hörpätä Keisari-oluen. Kippis kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 21:53

Tulin naapurista pikkujouluista oli porukka aika änkyrässä täytyi varovasti poistua kotiin.Siellä naisissa saunoimme ja miehet keskenään. Oli joulupöytä laitettu. Siinä oli lohta kraavina,kinkkua,rosollia,silliä,laatikoita. kahvia ja torttuja. Viinaa oli joka lähtöön. Itse otin yhden lonkeron.

Lisätty: 26.11.2011 - 21:54

Kaikille hyvää pikkuista joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 22:30

On tullut hörpättyä vettä ja kahvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:36

Minun päiväni vierähti konjamiinin kera. Kahviakin oli mukana.
Aika riensi ja tuli napsuttelun aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:43

Kiva kun tulistettua pikkujoulua joku viettää. Minä vietin vicy iltaa ka kuvittelin pikkutonttujen kurkistelevan
joka villakoiran alta.
Siivosin aamulla kyllä, hyvä miesystäväni pesi lattian, että jotain siitäkin hiirenpojasta on avuksi.
Mutta jos ne minun viccyiset silmät muutti villakoiran näköisiksi siistit ilmakuplat.
Pappa on konjamiinia ottanut, se oli minunkin mielijuomani, silloin kun vielä otin, mutta jostain joku tulija kuiskasi korvaani" että konjamiinisi on nyt loppu ja lisää ei heeu".
Siihen mummo . tosin vähän nuorempi laski lasinsa ja uskoi viestin tuojaa. On ollut jo 5 ja puoli vuotta vain
niitä %.tittomia juhlapäiviä, mutta suon kernaasti kavereilleni vähän terästystä, kun se ei mene liiallisuuksiin.
Odottelen sitä papan konjamiini paukkua, jossa on se iki-ihana runo minulle, ne ovat tarkasti tallessa.
Kaikille kaikille hyvää adventtia ja sitä aasilla ratsastavaa Kunnian Kuningasta.