Leivotko tänään mitään?

Meillä leivotaan mustikkapiirakkaa ja voisilmä pullia mieheni toivomuksesta.

Avainsanat: rakkaudesta mieheeni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 10:09

Kyllä leivon,joulutorttuja ja joulupipareita koristeineen. Teen myös kääretortun.
Ihana saada jo joulun tuoksua kotiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 10:13

Kyllä ukolta nyt jää tortut ym. saamatta hyvä kun ruuan annan pöytään... Kiukuttaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 10:47

Minä leivoin eilen hillopullia joten tänään on vain kaappien siivouspäivä ja nyt näyttää sen verta hyvälle tuo taivas, aurinko jopa kurkistaa, että tuulesta huolimatta lähden lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 12:33

Otin just joulutortut uunista. Nyt voi sitten keittää päiväkahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 15:59

En leivo, vaikka pipareita aioinkin leipoa. Olen ihan hulluna erilaisiin piparimuotteihin ja tänä vuonna päätin, että kaikki vuosien varrella hankitut muotit joutuvat tänä vuonna töihin. Ehkäpä itsenäisyyspäivän aikaan sitten muotit ovat jonossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:10

Itse en ole leiponut..mutta tytär ollut meillä leipomassa kaienlaisia herkkuja.Juuri näytää tulevan todella herkullisen näköinen täytekakku..huomenna vasta vietämme juhlapäivää..Mieheni syntymäpäivät ja 50 vuotta,kun menimme kihloihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:22

Työssä olin koko päivän,eli ei ole leivottu ei.Mies oli laittanut ruuankin :) Jospa ensi viikolla jotain kakkua joulua varten laittaisin tulemaan...Englantilainen maustekakku olisi ihanaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:40

Eipä tullut leivottua mitään aamupäivällä, eikä tule myöskään myt illalla, silla aamupäivä meni kaikenlaisia sellaisia rästitöitä tehden joita eri työpäinä ole tullutt ehdittyä tehdä ja nyt illallaleipomisen estää pikkujoukekkereihin meno. Joululeivonnaisten ja muiden herkkujen teko jäänee myöhäisempään ajankohtaan, lähemmäksi vuoden tärkeintä juhlapyhää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 19:06

Aamulla laivoin joulutorttuja ja sellaisia pieniä kakkutikkunekkuja eli muserrettua kakkua ja vähäsen vaikka appelsiinituorejuusto sekaan, pyöritellään palloksi, laitetaan tikunnenään ja kastetaan sulaan suklaaseen. Trösseliä vielä pinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 20:20

En tänään, mutta huomenna leivon Fazerin Sininen -kakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 21:55

Tein rouheisia sämpylöitä,marjapiirakan.pitsan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 22:29

Huono olen leipomaan, koska en välitä pullista ja kakuista. Yhdellä kädellä en saisi pannukakkuakaan aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:33

Leipomishommia ilman jäin,
kohtalaisen hyvä onkin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:58

Kyllä en tänään leivo, tuotin eilen korppupussin, jotta syödään nyt vähän "niukemmin",että joulua kohden saa maistellea "kiellettyä herkkua".
Ei minulla erikoista ole, kun vieraani kyvät jo Lahdesta viikkoa ennen joulua ja paikalliset sukulaiset
ottavat ennen voileivän kuin tähtitortun.
Yhden herkun mainitsen ja se on se "Livekala".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 12:45

Viikonloppuna leivoin paljonkin, koska meillä oli "tyttöjenilta".