miten voidaan estää taitamattomien 2 kertaan kysymykset kysymyksinä,kyllästyttää kytätä kysymyksiä kyllästymiseen asti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2008 - 19:24

Josko Napsun ylläpito osais vastata tähän kysymykseen, kun aina vaan tulee esiin tää 2-5 kertaa peräjälkeen sama kysymys -juttu? Ylläpito, ottais yhteyttä ko. kysyjään vaikkapa, jos mahdollista ja neuvois miten toimia, ettei näin tapahtuis? (ko?) tiiä häntä sitten, ollaanhan myö napsulaiset ainakin monta kertaa aiemmin jo neuvottu täs asias, mut aina kun tulee uusii napsuttelijoit, niin... johtuiskohan se sitten siitä... en ainakaan ite jaksa laittaa joka kerta ylläpidolle ilmotusta, et taas tääl on niin ja niin monta samaa kysymystä peräjälkeen, vaik usein niin oon tehnykki...muita vinkkejä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2008 - 22:02

Ylläpito vastaa:

Tähän ongelmaan on olemassa tekninen ratkaisu ja se tullaan toteuttamaan päivityksen yhteydessä viimeistään ensi viikolla. Samalla korjataan lukuisia muita virheitä ja lisätään uusia ominaisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 23:30

hyvä uutinen ylläpidolta, ehdittiinkin jo odotella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2008 - 11:23

Hyvä anonyymi!
Jos kaikki muut ovat typeriä ja taitamattomia ja Sinua vallan kyllästyttää... niin pistä ihmeessä se toosa kiinni äläkä urputa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2008 - 21:55

Juuri noin, martta. Jos kysymyksen toistaa, siihen saattaa saada enemmän vastauksia, kuin yhden kerran jälkeen. Mutta jos napsun ylläpito puuttuu asiaan, kannattaa muotoilla kysymys toisella tavalla.