Huomenia napsuille. Nukuitteko hyvin? Mitkä fiilikset ja puuhat tänään?

Itse nukuin makeasti..(mummon sanoin, että hyvä omatunto on paras päänalunen). Näkyy paikkansa pitävän. Myrsky ja mylväys riehuu näissä maisemissa, toivottavasti ei tule sähkökatkoja. Eilen aamulla oli komea aamurusko ja samoin on nyt juuri parhaillaan. Aamurusko päivän paska pitää siis paikkansa. Vielä ois kaappeja siivottavana joten eikun riepu käteen ja hölynpölyn kimppuun reippain mielin.

Lisätty: 26.11.2011 - 15:31

Napsun miehet lienevät seuranneet tänään Rukan kisoja tai formuloita, kun ei näy näillä sivuilla miekkosten mietteitä...

Avainsanat: tuulinen lauantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 09:31

Oikein hyvää huomenta myös sinulle Mariaana.Viime yönä nukuin oikei makeasti niinkuin oravainen ja nyt olenkin virtaa täynnä.Kohta alustan pullataikinan ja mieheni vie matot ulos ja sitten meillä siivotaan kunolla,että on puhdasta adventtina.Illalla saunotaan ja syödään jotai mitä en vielä ole keksinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 10:12

Huomenta tai kohta hyvää yötä, tuli valvotuksi melkein koko yö.. Parin tunnin unet sain vain vedettyä...
Joten tämä päivä saattaa mennä miten vain tai unessa oleskellen...
Kiukuttaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 12:45

Kiitos kysymästä, hyvin on nukuttu ja nyt golf kentälle.
Mukavaa päivänjatkoa sinne myrskynsilmään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 14:26

tuuli aikamoinen kyllä, mutta ei sentään myrskyä. mukavan raikas sää. normi päivä ei mitään erityistä. vielä totuttelemista aikaeroon .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 15:55

Iltapäivää, nukuin kuin tukki, heräsin vasta aamukahdeksan jälkeen ja sitten tuppasikin kiireen, kun piti kaikennäköistä saada aikaiseksi. Nyt kuitenkin saunaa odotellessa napsutellen rauhoitun viikonlopun viettoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:15

Nukuin kun tukki,kun menin myöhään nukkumaan..Heräsin aamulla vata klo 9..Tytär ollut meillä leipomassa..itse olen viettänyt ihan vapaapäivää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 19:16

Hyvin on nukuttu. Ulkosalla ja kaupungilla on kierretty. Auto pesty ja pientä huoltoa suoritettu. Ei ole ehtinyt matula television ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:06

Kyllä nukuin ihan hyvin en kuullut kun poika kotiin tuli yöjalasta omaan sänkyyn nukkumaa.Ihmettelin aamulla kun keitteli kahvia.
Ruuan laittoa päivällä kun molemmat pojat tuli yökylään.Aika kulunut tosi pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 22:26

Kiitos, hyvin uni maistoi sen jälkeen kun olin palannut kaverini synttäreiltä. Vielä on pakko huilia vaan, mutta onpa sitten viikon päästä puhtia aloittaa joulusiivoukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:30

Heräsin ja kello näytti 8.19.
Kahvi porahteli keittimessä.

Mamma voiton vei, napsuttelu mieleeni tullut ei,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 07:11

tuossa kantaa pitäisi 10 kuutiota klapeja vajaan............ohhoh.
mutta talvella sitten kiva kun tuli rätisee uunissa ja on lämmintä.

pientä puhdetta myös askartelun parissa.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 16:56

Minä valvoin pari tuntia yöllä, hellien sylissä poikaa joka parkui kurkunpääntulehduksen kourissa. Mutta onneksi ehdin saada suht hyvin unta sen jälkeen. Tänään on kärtyä ilmassa, kun miehen pitkään jatkunut sairastaminen kiristää hermoja. Onneksi veljeni kävi, se auttaa kummasti jaksamaan.