Toivotan hyvän ja rauhallisen joulun odotusta näin 1. adventtisunnuntain aaton aamuna. Ollaako pikkuporsaita kaikki?

Avainsanat: hoosianna korkeudessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 08:19

"Porsaita äidin oomme kaikki, omme kaikki, oomme kaikki"...pitikös nyt laulaa? Oikein myrskyisää aamua Savosta. Aikamoiset myräkät eilisestä asti. Tuulee, kuin Jäppisten naimavuonna, että siihen tappaan. Sisähommia ja huomenna sit kynttilä palamaan.

Lisätty: 26.11.2011 - 10:49

Hyvää adventtia sinulle huomiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:28

Oikein hyvää ja antoisaa joulun odotusta myös sinulle Sirkka-Liisa.Tänään siivotaan pölyt pois ja huomenna poltetaan kyntilöitä iltasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 10:11

Ollaan vaan..
Hyvää Adventtiviikonloppua Sinullekin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 12:49

Hyvää adventtiaattoa sinulle sinne Keuruulle.
www.youtube.com/watch?v=rJV4qa1D9mQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 14:50

Adventtiko tuli,
sydämeni suli.

Rakkaani kanssa aamukahvilla,
lokakuisella ihanaisella aamulla.

Juhlista minä tiedä en,
kuljen tietä rakkauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 15:53

Hyvää Adventin aikaa, tuikkulyhdyt sytyttelin juuri terassille, sauna on lämpiämässä, pikkuhiljaa rauhoitutaan lauantain viettoonn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 19:18

Samoin sinulle ja muillekin napsuille. Ollaan vaan porsaita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 22:23

Hyvää 1. Adventtia myös sinulle.