Kiitos kaikille ystäville..jos minut heitetään NAPSUSTA ulos???

Katkeralta tuntuu..jos joudun teistä luopumaan..Kyyneleitä vuodatan..

Lisätty: 26.11.2011 - 01:48

Idan vastaus aikaisemmin sai minut kyyneliin..Haluaisin olla mukana ihanassa napsussa.

Avainsanat: pitääkö luopua hyvistä ystävistä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 01:49

No mikäs nyt?
En minä ainakaan ole huomannut pienintäkään syytä moiseen.
Jos nyt niin hassusti kuitenkin kävisi, (syystä jota en ymmärrä) niin luo uusi profiili, vaikka "Super-Liisukka".
Ylläpito ei taida nyt oikein olla kärryillä, mitä olet saanut kestää? Kyllä se siitä. Asioilla on tapana järjestyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 05:36

Eipä Sinua mihinkään häätämässä olla...
Kiva kun kysyt ja vastailet...
En ole missään huomannut poikkiteloista sanaa keneltäkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 07:38

rinta rottingille Liisukka !
ei Sinua varmaankaan kukaan häädä, ei ainakaan syytä ole. ellet itse uuvu kaiken keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:05

Liisukka, rohkeutta vain ja pää pystyyn, vaikka kuinka kirveleisi.
Kukas Sinut nyt pois heittää, ei minun mielestäni ole ollut syytä sellaiseen.
Minustahan tämä napsu on kysymysten ohella terapiaa meille kaikille nuoremmille ja
vanhemmille kirjoittelijoille. Ja onhan se hauska kuulla, mitä kaverille kuuluu, purkautuminen
helpottaa. Mehän olemme jo kuin pieni perheyhteisö täällä kodossamme. aina hyvä sana
löytyy kanssamatkaajilta murheiselle.
Sinulla on ollut vaikeaa, aika kohdellut kovasti, mutta sinne risukasan pohjalle kirkas valonsäde
löytää tiensä aivan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:20

Mitä ihmettä? Nyt en ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:25

Miksi ihmeessä?? En ollenkaan nyt ymmärrä minäkään, millä perusteella tämä tapahtuisi. Ne keskustelut mitä täällä on käyty on sitä normaalia ihmisen elämään kuuluvaa iloa ja surua, jos tästä joku vetää herneet nenään, niin voihan rähmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 09:35

Elä huolehdi turhia,vaan olet mukana,kun olet ennenkin ollut.Nyt ylireakoit,kun olet muutenkin herkillä mielillä.Paska vastaukset eivät kesää tee ja näin ollen niistä ei kannata mieltään pahoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 11:05

Äläs nyt höpäjä,ei syytä huoleen,viittaa kintaalla päivn peiliin.Netissä vastaukset saattaa kuulostaa tylyiltä,kun ei ole puheen vivahteita.Eihän nyt YP ota niihin kantaa,ei syytäkään...
Onnea vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 14:17

Elämä ottaa ja elämä antaa.
Vanhemmat siivet kun aurasta poistuu.
Nuorempien siivet jo kantaa.
Matkoja maan majoille muistelee pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 14:18

Pitää varmaan tehdä julkinen anteeksi pyyntö. Jos en ymmärtänyt kysymystäsi, niin olen pahoillani siitä. Saat sinä minua moittia ja kertoa miltä tuntuu, jos siltä tuntuu.
Jos olet saanut sellaisen kuvan että minä olen ajamassa sinua täältä pois - niin siinä olet todella väärässä. Minä en ole mikään enkä kukaan ketään osoittamaan sormella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 15:17

Napsuystävät on ja pysyy. Ketään ei anneta pois. Eikä me pienistä suututa. Suurella sydämellä... Jokaisella on omat hetkensä ja ystävät ymmärtävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:12

Mitä ihmettä puhelet. Miksi ja kuka . Ketkä .Napsut varmaan haluaa pitää sinut kavereina. Minä olen sinut pitänyt aina kivana ja herkkänä ystävänä.
Ei ole mitää ,eikä syytä ,napsusta ulos heittoon. Ethän edes, ole ollut paha .Ilman syytä ei saa tuomita ketään.Joten eiköhän vielä napsutella iloisin mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:45

Mistähän on kyse, en ymmärrä?