26.11-61v.,oli miunulle ihanuuden päivä..mitähän silloin tapahtui elämässänni??

Lisätty: 26.11.2011 - 01:35

Kiitos kaikille ystäville..jos ylläpito poistaa minut NAPSUSTA..huomasin,että olen täällä liikaa..idan vastauksesta..

Lisätty: 26.11.2011 - 15:59

Menimme silloin kihloihin,ja mieheni täytti 20 vuotta..huomenna juhlimme tätä päivää..

Avainsanat: ihana päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 00:22

Onneksi olkoon Liisukka!Pukkaa synttäriä kohta,arvaan mä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 01:07

Oli? En voi missään nimessä tietää, kun en edes ymmärtänyt kysymästäsi.

Lisätty: 26.11.2011 - 14:13

Pitää selvittää. Mikä tuossa vastauksessani viittaa mihinkään poispotkimiseen?
Jos en ymmärtänyt tuota kysymystäsi, niin eihän se ole sinun vikasi missään nimessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 05:35

Onnea veikkaan että oli Hääpäiväsi!

Veikkaan kultahäitä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 07:35

hääpäivää veikkaan myös.
äläkä höpsi että liikaa olisit napsussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:09

Synttäri se ei voi olla, mutta hääpäivä, pienen vauvan tulo perheeseen, uuden talon saaminen.
Kohtasit elämäsi miehen. Voi kun niitä on niin paljon, niitä onnellisia päiviä kaikien päivien joukossa.
Toivon lämpimät halaukset kuitenkin asian johdosta, oli se sitten mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:21

Onnea joka tapauksessa..onkohan hääpäivä kyseessä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:35

Hääpäivää veikkaan minäkin......Onnea joka tapauksessa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 09:38

Oliko sinulla synttärit tai joku muu tärkeä päivä,onnea jokatapauksessa.Et ole liikaa ja loan heitosta ei kannata välittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 11:13

Päivä oli sunnuntai ja olit neito kauneimmillaan. Siinä iässä tapahtuu kaikkia mieleen painuvaa. Vaihtoehtoja on useita, ripille, naimisiin tai vaikka ensimmäinen lapsi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 14:14

Kotia asti kulki kultainen nuoruus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 19:20

Onnea joka tapauksessa ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:16

Onnea onnea onnea vaan, kaikkia juhlistaa saa.
Taisitte kihlautua niinkuin kerroit.

Lisätty: 26.11.2011 - 22:20

Älä liisukka höpäjä turhia, Eihän meistä kukaan ole liikaa täällä. Minusta me olemme niin sovinnollista ja sivistynyttä sakkia. Onko kenties jotain loukkaavaa tapahtunut. Anteeksi anto on luotu meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:48

Ajattelin kihlajaispäivää tai jotain muuta vastaavaa. Onneksi olkoon!
Et ole liikaa, päinvastoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 08:54

Lämpimät onnittelut!