Onko kunkku sittenkin vain ihminen?

www.iltalehti.fi/viihde/2011...7_vi.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 25.11.2011 - 22:42

ihminenpä hyvinkin, varmasti rankkaa edustaa ja hymyillä päivät pitkät ja kaikesta mitä teet, tulee lehtijuttu :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:53

Kun veren pois laskee on sekin punaista, eikä sinistä kuten yleisesti luullaan.

Ihminen, ihminen on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 23:53

Ukko muiden ukkojen joukossa,pitää vetää enempi teatteria kuin tavallisilla kansalaisilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 00:00

Taatusti on ihminen... mutta julkisuuden henkilö joten kaikki tulee ilmi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 01:02

Samaa tavaraa ulos tulee kuin alamaisillaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 07:47

himot ne on hiirelläkin ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:12

Eikö sillä kunkulla ole silmät, nenä, suu ja kaikki itä mullakin miehillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:25

Samanlainen mies, kuin muutkin miehet...yhtä pöllö p.... perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:34

Lihaa ja luuta se Kalle Kustaakin on.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 13:18

Miehet on miehiä,jopa kuninkaatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 07:14

samaa punaista verta siellä suonissa virtaa - eli ihminen pakko olla.
en itse haluaisi olla mistään hinnasta kunkku, pressa, julkku, stara tms jota kytätään kokoajan.
meikäläisen moka ämpäri on välillä kuulkaan aika täynnä :)
sieltä sitten kauhalla ahnaat kahmimaan -mut mää en välitä pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 08:50

Samanlaisia ne on kunkut kuin muutkin. Käyvät vessassa ja vilkuilevat vieraiden perään (tosin kunkulla olisi saanut jäädäkin pelkäksi vilkuiluksi....)