Euroopan ahdinko syvenee,mikä valtio seuraavana?

www.taloussanomat.fi/ulkomaa.../12?rss=13

Lisätty: 26.11.2011 - 00:24

Huom!Kreikka,Portugali,Italia,Espanja jo listoilla;Unkari heikoilla ja katkeamassa...

Avainsanat: roskalainaluokkaan unkari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2011 - 11:05

EU : ta koetellaan ja rankasti...
Kyllä noita maita helisee ja pian ollaan mekin samassa jamassa kun rahaa apuun joka maalle syydetään..
EU rahan konkka tulossa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 11:50

Unkarilla ainakin menee kehnonpuoleisesti. Eikä se ole edes ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 12:11

No ei niitä voi aakkosjärjestykseen laittaa, katsotaan nyt kuinka kauan Suomi on kolmen AAA joukossa.
Kurkkasin googlea ja Unkarihan siellä kait jo tarvinnee apua. En ole paljolti uutisia kuunnellut.
On valelääkäriä. valehoitajia ja Järvilehdon muistikatkoja, ei paljonnii huvita olla edes korvakuulolla.

Lähteet:
Googlesta otin Unkarin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 12:35

Montakin, Portugali, Espanja, Unkari...jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:14

Ranska. Sen luottoluokitus on jo ollut puntarissa. Kukapa tietää kuka seuraavaksi sinne AA-kerhoon joutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 18:03

Unkari taitaa olla aika tiukoilla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 18:37

Pienet maat tahdottiin isojen maksajiksi. Ihan varmaan. Siinä oli jo etukäteis ajatus takana. Ja nää Suomalaiset lankesi kuoppaan välittömästi.Voi voi sinne män rahat. Kohta suomi kamalissa veloissa korviaan myöten. kestää maksella.Oli unohtaneet päättäjät mitä oli maksaa sotakorvauksia. Kansaa koitellaan tyhmien päättäjien takia. Kun ei ole omaa kokemusta ei voi tietää ennenkuin kokeilee.Se onkuin Lottopotti. Tulee ja menee.Vaikeemmin tulee.Taitaa olla Suomi.Olisi jo aika.Pojat hoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:22

Liettua kai pärjää, mutta Latviassa kellot jo kilkattaa.
Taitaa tulla ennen Unkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.11.2011 - 23:30

suomenkin korot ovat alkaneet kohota, eli velkojen korkoihin menee tulevaisuudessa kaikki se raha millä oli tarkoitus laittaa vanhusten huolto kuntoon, uskon että taas seuraavissa vaaleissa luvataan huolehtia vanhuksista ja sotaveteraaneista ja panna asiat kuntoon ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 00:22

Mitenkäs sitä sanotaan: velka on velipoika annettaessa, veljenpoika saataessa.