Oletko aamu äreä?

Avainsanat: äreys aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2011 - 08:37

En ole. Harvoin olen äreä..ehkä silloin, kun on työstressiä, väsyttää ja koskee joka paikkaan. Meillä kyllä joku muu on enempi äreämpää sorttia, silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 08:37

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 08:46

En aamuu äreä, vaan hiljainen. Kyllä se siitä aina käyntiin lähtee ,kun kahvit pyörättää.Nytkin kiva valoisa ilma pilkistää ulkona. Ei ole kylmäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:16

Tuonne Mariaanan selän taakse piiloudun, väsyttää ja koskee. Tänä aamuna olin pirteyden huippu, olin jo terveyskeskuksessa 7 jälkeen. Otettiin "rasvapaketti" verestä.
En ole aamuisin äreä, paitsi silloin kun olen yön jäljiltä kipeä, tulee sellainen masennusolo,
että pyytelen jo Taivaan Isää noukkimaan minut täältä kukkien joukosta pois.
Näitä tälläisiä mielenilmaisuja varmaan on joskus kaikilla
Ulkona tuulee kovasti ja vettäkin ripisee tullen mukana, mutta pitäs aloittaa siivouhomma nyt
neliöissäni, ei sekään harmita.Laitetaan napsut äreys nurkkaan nyt, joulutontut jo liikuskelee
tummilla kedoilla, me emme niitä aina niin huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:17

Olen äärimmäisen harvoin äreällä päällä. Joskus kiireisenä hetkenä, tai silloin kun kaikki tökkii. Tänään en ole äreä, vaan ahdistunut. Tyttäreni oli vihdoin ja viimein pääsemässä tänne luokseni samalle lomalle muun perheen kanssa, mutta huomasi vasta lentoasemalla ollessaan nousemassa koneeseen, että hänen passinsa olikin vanhentunut. Nyt yrittää sitten kuumeisesti päästä tänne jollakin seikkailulennolla. Ihan itkettää moinen vastoinkäyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:46

Olen kyllä, jos aamurutiinit jää jostain syystä tekemättä.Varsinkin työaamuna kaikki on tärkeää saada tehdyksi.Muutoin koko pvä voi olla pilalla...Yleesä sitä sitten on unohtanut kiireessä jotakin tärkeää kotiin tms...
Onneksi tätä tapahtuu harvoin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 10:21

En varsin äreä,mutta haluan kiskotella rauhassa ilman häslinkiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 10:57

En ainakaan hyvin nukutun yön jälkeen...
Mutta jos nousen väärällä jalalla petiltä niin silloin sattuu koko päivän vaikka mitä ja pieleen menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:19

En ole äreä. Yritän rauhoittaa aamut menemällä oman aikataulun mukaan, so. teen sen minkä ehdin ja jos en ehdi, niin no worries. Minulla ei ole mitään aamurutiineja, paitsi tietenkin työaamuina pakollinen ulkonäön ehostus, etteivät asiakkaat aivan karkuun juokse.

Yritän mahdollisimman pitkälle elää hitaalla vaihteella. Vähemmälläkin hosumisella saa paljon aikaan - itse asiassa ehkä enemmänkin, kun on aikaa funtsailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:29

olen äreä mihin vuorokaudenaikaan tahansa, jos olen huippuväsynyt ja kesken unien herätellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 14:46

En aamuäreä koskaan aamuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 18:00

Olen jos en saa aamukahvia, mur, mur...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 19:17

erittäin äreä! aamuaika on minulle todella herkkää aikaa alan itkeä pienimmästäkin asiasta ja heitellä astioita jos jokin asia ei suju kuin haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 20:40

En. Enkä ees kireä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:16

Ei aamulla, eikä illalla. Tuskin juurikaan koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 00:17

Siihenkin vaikuttaa edellinen ilta.