Pidätkö hiljaisista rauhallisista aamuista?

Vai aukaisetko heti herättyäsi radion tai television?Miusta on ihanaa olla hiljaisuudessa ja nauttia aamu rauhasta.

Avainsanat: hiljaisuus aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2011 - 08:36

Suorastaan rakastan näitä rauhallisia aamunhetkiä. Nousen ylös ilman kiirettä nykyisin ja nautiskelen aamukahvia ihan omaan tahtiin. Avaan kyllä television sillä on mukavaa samalla katsella aamutv:n lähetystä, uutisia yms. Tänä aamuna tosin siivosin, mutta ilman kiirettä. Pullat uuniin ja kohta täällä tuoksuu hillopullat. Huomenta vaan ja hyvää perjantaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 08:38

Kyllä! Herään todella ajoissa juuri sen vuoksi, että saan käydä rauhassa suihkussa, juoda kahvit, lukea lehden ja meikata. Radiota en kuuntele enkä telkkaria katsele aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 08:50

Aina jotain puuhailua pikkusen . Mitä mieleen tulee . Ne kahvit laitan tippumaan. Eu kauaa kun kumppani on vierelläni .Tänä aamuna valmistin aika ison sienisalaatin jääkaappiin. Tuli omena ,kurkkua,sieniä, sipulia ja kermaviili, hiukan etikkaa ja hunajaa.Lohi ulkona savustumassa ,sitruunan ja tomaattien kera.Päivä ruokaa ajatellen. marjapiirakka pitäisi sekoitella uunivuokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 08:58

Kylläpä vaan mutta avaan TVn klo 6:n jälkeen. Kovin rauhaisaa aamua ei työssä olevalla ole eli on käynnistyttävä heti aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:20

Minä heräilen aamusella aikaisin ja 4 maissa on otettava ensimmäiset aamulääkkeet vatsaa varten, jos meinaa
6-7 välillä vähän kaurahyvää laittaa sinne.
Minullakin se on rauhallinen aamu, sillä useimmin herään yksin, ystäväni on omassa kodissaan.
Kyllä minäkin Tv.n laitan päälle on kivempi kun on jotain ääntä ja onhan siellä asian ripettäkin joksus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 10:17

Nimenomaan hiljaisista ja rauhallisista aamuista,paitsi tänään hulluun aikaan hereillä ja HS ei jaossa(joku häikkä)avasin uutisten takia TV:n.Postiloota kolahti seitsemän pintaan ja TV sulkeutui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 11:02

Kyllä hiljaisesti päivä aloitetaan...
Ei kiirettä kaikki sujuu ajallaan ja kaffet ja lehti siinä vasta aamujen aamu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:11

Kolmen pienen lapsen äitinä aamurauha on sellaista ylellisyyttä, että pakkohan sitä on rakastaa! Joskus (harvoin) herään ennen lapsia, juon kaikessa rauhassa kahvin, hauduttelen puuron ja ehkä kuuntelen hiljaisella lemppariadiokanavaani, jota päivällä ei voi meteliltä keskittyä kuuntelemaan... sellainen aamu antaa voimia koko päivän melskeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:23

Hiljaisuus kauneinta musiikkii on...

Paras tapa aloittaa päivä =) Etenkin mökillä kesäisin on ihanaa keitellä kahvit ja pujahtaa mukin kanssa ulos kuuntelemaan mitä luonto kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 17:59

Kuppi kahvia ja aamunlehti hiljaisuudessa ja ajan kanssa luettuna on toiveena, arkiaamuina se ei vain tahdo onnistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:16

Aamun hiljaisuus kesäisessä mökkimaisemassa aamukahvin parissa on onnellinen olotila.
Niin se aamu myös kotosalla kulkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.11.2011 - 23:44

pitäisinhän minä, mutta niita ei juuri ole, yövuoroviikolla aamulla mennään nukkumaan, aamuvuoroviikolla joutuu heräämään yöllä ja vielä kiireen kanssa, iltaviikolla menee yöt valvoessa kun ei ole rytmi kääntynyt yöviikon jälkeen, viikonloppuisin hoidan tytärtä ja tuota elukkalaumaa, joten levähtelen sitten myöhemmin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 00:15

Riippuu edellisen illan ottimista.