Haluaisitko muuttaa taivaan kotiin?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2011 - 23:20

Mä ajattelin taivaan kodin hieman eri asiaksi kui tässä kävi ilmi. Tähän on paljon selkeämpi ja helpompi vastata kuin siihen toiseen eli en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 23:29

Tottahan toki, mutta Karman kammariin on meikämuijalla enää varaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 00:40

ehkäpä oli liian houkutteleva tarjous, vailla vertaa ja erehdyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.11.2011 - 05:21

en taivaan kotiin, mutta uuteen kotiin kyllä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 06:36

en - mää pelkään korkeita paikkoja............................................................... ööh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 06:43

Näin on, että minuakin tahtoo huimata korkealla joten ehkäpä siirryn sinne vasta kuoltuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:01

En usko että nykyistä parempia lukaaleita olisi tarjolla. Tuo ihminen ,josta nyt on kyse, on sairas, eli ei kannata noteerata tuollaisia ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:14

En vielä tuonne taivaan kotiin minne kaikki päädymme jossain vaiheessa .Täällä on vielä senverran ihanaa ja nautinnollista.
Mutt kyllä tuossa ihan totta on mitä kirjoitetaan. Olen itse pannut merkille ihmisten lisääntyneen omahyväisyyden, ilman toisten huomioimista.Tulee monesti mieleen, että elääkö tuo yksin tätä maapalloa.Agressiivisuus näkyy julkisesti, raaoilla teoilla, mitä ihminen tekee,tulee peto mieleen. Paha henki otaa ihmiseltä vallan. Eikä ole mitään rajoja.
Onhan ihania aivoilla ajatteleviakin ihmisiä vielä. Ei kaikki vielä paholaisia, mutta pienikin voi saada täydellisen tuhon aikaan.
Hänellä on varmaan tarkat aistit tehdä havaintoja.Etsiivät uusia planeettoja koko ajan .Joku tarkoitus ,kun maksaakin paljon.Kuka viedään ja kuka ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:19

Nämä nykyiset asuinsijani ovat tarpeeksi "taivaallisia" minulle. Olen siis saanut "taivasosani" jo maan päällä asuessani. Mitä sitten lienee tuonpuoleisessa odottamassa, toivottavasti ei ainakaan mitään pahempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:27

Kyllä minä tämän elon jälkeen haluan taivaan kotiin. Sinne Jeesus on mennyt valmistamaan minule kodin,
ellei se ole jo valmiina siellä.
Tämä on minun oma mielipiteeni, mutta hyväksyn kaikkien toistenkin mielipiteen, mehän olemme
onneksi erilaisia kaikki ja on omat mielipiteet ja oikeus saada ne sanoa ääneen.
silti toivon, että vältetään loukkaamista ja toisen vakaumusta, silloin kaikki menee hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:43

Kesällä muutan uuteen kotiin, mutta en sitä ihan taivaan kotina pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:51

Juupa.Saa kyllä tulevat sukupolvet muutella minne tahtovat, vaikka Mars-planeetalle.Minusta on silloin jäljellä muisto vain :)
Tää nykyinen koti kelpaa oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 10:25

Olen niin tassut maanpinnalla,etten halaja avaruuden atriumhuusholleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 10:54

Matkalla avaruuteen ym muita tieteisfilmejä on tullut katseltua ( usein elokuvat viittaavat tulevaan)...
Taitaa olla totta mutta ei ihan minun elinvuosissani sinne pääse...

  Ilmoita asiaton vastaus
T67
Vastattu: 25.11.2011 - 12:15

NO EN!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:06

Mehän jo asumme avaruudessa, sen kauneimmalla planeetalla! Ja sinne tähtein tuolle puolen, jossa toisen kodin saamme, ei ole kiirettä ainakaan minulla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:28

No tottahan toki, mutta kaikki aikanaan. Muutto toiselle planeetalle ei kyllä innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:13

Parempi on olla jalat tukevasti maan pinnalla. Olkoon vain ajatusleikkiä minun kohdallani.